مدیران خودروعصر اعتبار

ساخت ۱۶۰ هزار واحد مسکونی محرومان تا ۲ سال آینده

عصر ساختمان- مدیرعامل بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرائی فرمان حضرت امام از ساخت ۱۶۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان تا دو سال آینده خبر داد.

ساخت ۱۶۰ هزار واحد مسکونی محرومان تا ۲ سال آینده
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، آقای امیرحسین مدنی با بیان اینکه ستاد اجرائی فرمان حضرت امام در حوزه ساخت مسکن برنامه وسیعی را برای دو سال آینده در نظر گرفته است افزود: ساخت 160 هزار واحد مسکونی در ستاد در حال پیگیری است.
    وی گفت: در بخش مرکز عمران ستاد اجرائی فرمان حضرت امام، ساخت 110 هزار واحد مسکونی ارزان قیمت در قالب مسکن ملی در حال پیگیری است.
    مدیر عامل بنیاد برکت با بیان اینکه زمین بسیاری از این واحد‌های مسکونی اختصاص یافته است افزود: مردم از طریق سامانه‌های وزارت راه نام نویسی کرده اند و کار ساخت آن آغاز شده است.
    آقای مدنی گفت: بنیاد برکت در بخش مسکن محرومان و مستضعفان، ساخت 48 هزار واحد در دستور کار است که ظرف 2 سال آینده تحویل خانواده‌های واجد شرایط خواهد شد.
    وی با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش مسکن تا کنون افزود: در بخش مسکن محرومان، خانواده‌های دارای دو معلول و مسکن سیل زدگان سال 98، تفاهم نامه‌هایی با بنیاد مسکن منعقد شد که در بخش خانه‌های سیل زدگان با کمک سایر نهاد‌ها به ویژه بنیاد مسکن، 10 هزار واحد را تکمیل و تحویل دادیم.
    وی اضافه کرد: در بخش مسکن دو معلول هم تفاهم نامه سه جانبه‌ای میان بنیاد برکت، بنیاد مسکن و سازمان بهزیستی منعقد شد که 3500 واحد مسکونی برای خانوده‌های دارای دو معلول ساخته و تحویل شد.
    آقای مدنی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش مسکن محرومان با کمک کمیته امداد و سایر نهاد‌ها، گفت: امسال در مجموع 14 هزار واحد مسکونی ساخته و یا تعمیر و تحویل شد.
    وی اعتبار در نظر گرفته شده برای مسکن محرومان، مسکن خانوار‌های دچار حوادث طبیعی و خانواده‌های دارای دو معلول از طریق بنیاد برکت ستاد اجرائی فرمان حضرت امام در سال 99 را حدود 105 میلیارد تومان اعلام کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار