مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران:

پیشرفت مسکن ملی تهرانسر به ۲۷ درصد رسید

عصر ساختمان- مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۰۰ واحد از پروژه اقدام ملی مسکن تهرانسر به پیشرفت ۲۷ درصد رسیده است گفت: از روز دوم فروردین ماه پروژه فعال است و هر سه انبوه ساز در سه شیفت کار می کنند.

پیشرفت مسکن ملی تهرانسر به ۲۷ درصد رسید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا؛ خلیل محبت خواه اظهار کرد:  از روز دوم فروردین ماه پروژه مسکن ملی مشارکتی تهرانسر فعال است. هم اکنون 1000 واحد از این پروژه به 27 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است. هر سه انبوه ساز این طرح در پاییز و زمستان گذشته به طور کلی در سه شیفت فعال بودند.

    وی افزود:  در بهار 1400 قرار است 1000 واحد دیگر از پروژه اقدام ملی مسکن تهرانسر به فراخوان گذاشته شود که مجموع طرح به 2000 واحد خواهد رسید. در این خصوص طراحی، معماری، پروانه ساخت و هماهنگی با شهرداری تهران منطقه 21 انجام شده است.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، طرح مشارکتی مسکن ملی تهرانسر را موفق دانست و گفت: انبوه سازانی که در این پروژه مشارکت کردند از وضعیت راضی هستند. مسکن ملی تهرانسر در چهار بلوک به صورت مسکونی و تجاری اجرا می شود و در فراخوان جدید نیز قرار است واحدهای مسکونی و تجاری گنجانده شود.

    محبت خواه خاطرنشان کرد: اگرچه مسکن ملی تهرانسر حدود هفت ماه عقب افتاد ولی از زمانی که بنده مسئولیت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران را بر عهده گرفتم مرتبا هر پنجشنبه از پروژه بازدید داشتیم و به طور کلی 34 بار به آن سر زدیم. یک بار مهندس اسلامی ـ وزیر راه و شهرسازی ـ و دو بار مهندس مهرآبادی ـ مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ـ در این پروژه حضور یافتند که موجب دلگرمی انبوه سازان شد. در حال حاضر مشکلات با شهرداری مرتفع و کد نوسازی ها به انبوه سازان اعطا شده است.

    وی پروژه تهرانسر را به لحاظ دسترسی و زیرساختها مناسب دانست و گفت: مسکن ملی تهرانسر از نظر زیرساختها، دسترسی به آزادراهها و فضاهای شهری پروژه خوبی است که در کنار بلوار اصلی قراردارد.

    به گزارش ایسنا، طرح اقدام ملی مسکن شهریورماه سال  1398 با حضور رییس جمهور به طور رسمی از تهرانسر کلنگ زنی شد و هم اکنون 18 ماه از آغاز آن می گذرد. برای تهرانسر 2000 واحد مسکن ملی تعریف شده که مسئولان وزارت راه و شهرسازی قول داده اند 1000 واحد آن مهرماه 1401 به بهره برداری برسد. در بعضی بلوکهای پروژه 1000 واحدی سقف طبقه سوم زده شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار