مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر شعب بانک مسکن استان مرکزی خبر داد:

رشد ۸۳.۲ درصدی پرداخت تسهیلات خرید مسکن در استان مرکزی

عصر ساختمان- مدیر شعب بانک مسکن استان مرکزی از رشد ۸۳.۲ درصدی پرداخت تسهیلات خرید مسکن در ۳ ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

رشد ۸۳.۲ درصدی پرداخت تسهیلات خرید مسکن در استان مرکزی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان»به نقل از فارس از اراک، مجید امیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سه ماهه اول امسال 167 میلیارد ریال تسهیلات خرید مسکن در بخش مشارکت توسط بانک مسکن پرداخت شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 83.2 درصد رشد داشته است.

    وی تصریح کرد: در سه ماهه نخست سال گذشته 91 میلیارد ریال تسهیلات در بخش مشارکت پرداخت شد.

    مدیر شعب بانک مسکن استان مرکزی گفت: در بخش فروش اقساطی خرید مسکن نیز 438 فقره تسهیلات به مبلغ 121 میلیارد ریال پرداخت شد که این میزان در سه ماهه نخست امسال به 580 فقره با 182 میلیارد ریال رسید که از رشد 60 درصدی برخوردار بود.

    مدیر شعب بانک مسکن استان مرکزی افزود: در بحث فروش اقساطی شراکت ناشی از مشارکت در سه ماهه نخست سال گذشته 688 فقره تسهیلات به مبلغ 185 میلیارد ریال پرداخت شد که این میزان در سال جاری با رشد 53.86 درصدی به 953 فقره با 285 میلیارد ریال رسید.

    امیری بیان کرد: کل تسهیلات پرداختی در سه ماهه نخست سال گذشته یک هزار و 649 فقره به مبلغ 397 میلیارد ریال بوده که با 60 درصد رشد در سال جاری به  یک هزار و 878 فقره با مبلغ تسهیلات 635 میلیارد ریال رسید.

    امیری حذف شرط تاریخ ازدواج برای زوجین، حذف شرط ازدواج اول، پرداخت تسهیلات بدون رسوب برای متقاضیان سنتی ساز و صنعتی ساز و طرح عید تا عید را از طرح‌های جدید این بانک در راستای خانه‌دار شدن زوجین عنوان کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی