مدیران خودروعصر اعتبار

لزوم ایجاد تحول در مسکن کارکنان ناجا

عصر ساختمان- فرمانده نیروی انتظامی گفت: باوجود اعتبارات محدود اما با روحیه جهادی و انقلابی، در حد بضاعت و توان خود کمک کرده‌ایم تا در بخش های مختلف انتظامی و مرزبانی تجهیزات و زیرساخت های مورد نیاز را تامین کنیم اما به دلیل کمبودها و محدودیت ها در اعتبارات با ایده آل های خود فاصله داریم.

لزوم ایجاد تحول در مسکن کارکنان ناجا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، اعضای مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی و استاندار استان اردبیل، بعد از ظهر دیروز با سردار"حسین اشتری" در ستاد ناجا دیدار و گفت وگو کردند.

    فرمانده ناجا در این دیدار ضمن تبریک سال نو و ایام مبارک ماه رمضان گفت: از حضور نمایندگان مجلس، استاندار، همکاران عزیز در مجموعه انتظامی فرماندهی استان و مرزبانی تشکر می کنم.

    سردار اشتری با اشاره به ولایت مداری وانقلابی بودن مردم استان اردبیل اظهارکرد: تقویت استان در اولویت ما است چرا که معتقدیم شان مردم متدین، ولایی و شهید پرور آن بیش از این ها است و به همین جهت برای خدمت به این عزیزان باید کوشا باشیم.

    فرمانده ناجا با بیان اینکه از ظرفیت های موجود در راستای حل مشکلات انتظامی استان استفاده کرده ایم، تصریح کرد: با وجود اعتبارات محدود اما با روحیه جهادی و انقلابی در حد بضاعت و توان خود کمک کرده‌ایم تا در بخش های مختلف انتظامی و مرزبانی تجهیزات و زیرساخت های مورد نیاز را تامین کنیم اما به دلیل کمبودها و محدودیت ها در اعتبارات با ایده آل های خود فاصله داریم و نیازاست تا نمایندگان نیز کمک کنند تا نسبت به برطرف کردن مشکلات اقدام کنیم.

    وی با تاکید بر برقراری امنیت گفت: با توجه به امکانات موجود در تلاش برای تجهیز کردن استان، هوشمند سازی تجهیزات و تشکیل اتاق مانیتورینگ در بخش راهور هستیم و این موضوع در اولویت قرار دارد و در جهت ارتقای رتبه استان ها کوشا خواهیم بود اما این موضوع نیازمند سیر مراحل قانونی و تایید ستاد کل نیروهای مسلح است.

    فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر لزوم ایجاد تحول در موضوعات عمرانی از جمله مسکن کارکنان ناجا گفت: با وجود حضور کارکنان ناجا در اقصی نقاط کشور جهت انجام ماموریت و برقراری امنیت، درزمینه خانه های سازمانی و تامین مسکن پرسنل با کمبود اعتبار مواجه هستیم.

    وی با اشاره به کمبود اعتبارات در بحث مسکن کارکنان اظهارکرد: می توان گفت که بیش از نیمی از کارکنان ما با مشکل مسکن مواجه هستند و این موضوع اهتمام ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی را می طلبد چرا که منابع داخلی سازمان جوابگوی این نیاز نیست.

    فرمانده ناجا با اشاره به اندک بودن اعتبارات در سال های گذشته گفت: با توجه به عنایت نمایندگان مجلس اسلامی و مسئولان در ستاد کل نیروهای مسلح و با وجود افزایش اعتبار تخصیص یافته نسبت به سنوات گذشته، بخش اعظم این افزایش صرف افزایش حقوق کارکنان در سال جاری شده که امیدواریم با مساعدت مجلس شورای اسلامی بتوانیم مشکلات را در سایر بخش ها نیز مرتفع کنیم.

    اشتری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: پیگیر مشکلات مرتبط با ناجا بوده وهستیم و تمام تلاش خود را در جهت مرتفع ساختن آن به کار می گیریم و ضمن بررسی تمامی موارد اشاره شده در حوزه های مختلف، هم افزایی لازم را جهت همکاری با استاندار و نمایندگان محترم مجلس استان دراین زمینه خواهیم داشت.

    به گزارش پایگاه خبری پلیس، در این دیدار نمایندگان مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در خصوص افزایش امکانات و تجهیزات مرزی، جاده ای، ارتقای سطح انتظامی و برخی مسائل دیگر شهرستان های استان گفت وگو و تبادل نظر کردند و از فرمانده ناجا جهت بازدید از استان و بررسی مشکلات دعوت به عمل آوردند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار