• بررسی اشتباهات رایج در دکوراسیون داخلی
  • بررسی اشتباهات رایج در دکوراسیون داخلی
  • بررسی اشتباهات رایج در دکوراسیون داخلی
  • بررسی اشتباهات رایج در دکوراسیون داخلی
  • بررسی اشتباهات رایج در دکوراسیون داخلی
  • بررسی اشتباهات رایج در دکوراسیون داخلی
بررسی اشتباهات رایج در دکوراسیون داخلیبررسی اشتباهات رایج در دکوراسیون داخلیبررسی اشتباهات رایج در دکوراسیون داخلیبررسی اشتباهات رایج در دکوراسیون داخلیبررسی اشتباهات رایج در دکوراسیون داخلیبررسی اشتباهات رایج در دکوراسیون داخلی

بررسی اشتباهات رایج در دکوراسیون داخلی

عصر ساختمان- شاید شما هم زمانی احساس کرده باشید که از فضایی در خانه نمی‌توانید استفاده مناسب کنید.

به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان»، معمولا سالن‌نشیمن بیشترین استفاده را در خانه دارد، به همین جهت لازم است تا لوازم این قسمت از خانه در جای مناسب قرار گیرند و به بهترین شکل تزئین شوند. فضا و جایی که به لوازم خانه اختصاص می‌دهید کلید راحتی خانه شماست! در مطلب زیر نکاتی را مطالعه می‌کنید که به شما برای داشتن خانه‌ای کمک می‌کند که احساس صمیمانه را هم به شما و هم به مهمانان القا می‌کند.

راه ورودی خانه را تمیز نگه دارید
اطمینان حاصل نمایید که ورودی سالن باز و تمیز باشد، این موضوعی است که خود را به خصوص در اولین نگاه نشان می‌دهد. کاناپه‌ها باید طوری چیده شوند که دسترسی به پشت آن‌ها آخرین راهی باشد که در سالن نشیمن وجود دارد.
قانون "1 متر" را فراموش نکنید
شما باید حدودا سه فوت (تقریبا 1 متر) را در اطراف خانه برای راه رفتن اختصاص دهید. این چیزی است که باعث می‌شود سالن‌نشیمن شما احساس راحتی را القا کند بدون اینکه به لوازم خانه برخوردی داشته باشید و یا این‌که دیوارها بخواهند مزاحمتی برای راه رفتن به وجود آورند. رعایت این قانون در اطراف لوازم خانه (به هر شکلی که هستند) لازم است، چرا که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید، همچنین فضا محدودیتی برای باز و بسته کردن درها  درلوازمی که دارای در هستند، ایجاد نکند.
لوازم خانه را شناور بچینید
شناور بودن وسایل خانه بدان معناست که هرگز تمام وسایل خانه را پشت به دیوار قرار ندهید. به جای آن‌که یک فضای بزرگ و مرده را در وسط سالن ایجاد کنید، مبل‌های خود، اعم از راحتی و مجلسی را حداقل 30 سانتی متر از دیوارها فاصله دهید. این کار باعث می‌شود تا فضای خانه شما جذابتر و راحتر به نظر رسد.
فرش ها و قالیچه‌ها را در نظر بگیرید
چنان‌چه می‌خواهید در خانه از فرش یا قالیچه استفاده کنید بهتر است در جایی از آن‌ها استفاده کنید تا یا تمام پایه‌های مبل و صندلی روی آن‌ها قرار گیرد و یا هیچ کدام از پایه‌ها روی آن قرار نگیرد. آن ها را طوری قرار ندهید تا فرش باعث شود مبل لق بزند. همچنین سعی کنید تا در راهروهای اصلی فرش و قالیچه‌ها را تا لبه‌ها و گوشه‌های دیوار قرار ندهید. این کار باعث می‌شود تا اشتیاق دیگران برای راه رفتن در فضای منزل کاهش یابد.
مراقب نور پردازی‌ها باشید
اگر شما لامپ‌های رو میزی دارید باید اطمینان حاصل نمایید سایه‌هایی که ایجاد می‌شود زیاد بزرگ نباشد که زیرا ممکن است دید افراد را مختل کند. در آخر، نیازی به گفتن نیست که هر گونه سیم برقی لوازم باید در جایی قرار گیرد که هیچکس در فضای خانه با آن‌ها برخورد نداشته باشد.

Copyright © 2015 - AsreSakhteman by Daustany