• طراحی هتل درختی در جنگل گرمسیری اندونزی
  • طراحی هتل درختی در جنگل گرمسیری اندونزی
  • طراحی هتل درختی در جنگل گرمسیری اندونزی
  • طراحی هتل درختی در جنگل گرمسیری اندونزی
  • طراحی هتل درختی در جنگل گرمسیری اندونزی
  • طراحی هتل درختی در جنگل گرمسیری اندونزی
طراحی هتل درختی در جنگل گرمسیری اندونزیطراحی هتل درختی در جنگل گرمسیری اندونزیطراحی هتل درختی در جنگل گرمسیری اندونزیطراحی هتل درختی در جنگل گرمسیری اندونزیطراحی هتل درختی در جنگل گرمسیری اندونزیطراحی هتل درختی در جنگل گرمسیری اندونزی

طراحی هتل درختی در جنگل گرمسیری اندونزی

عصر ساختمان-معماری و طراحی داخلی این هتل درختی که به تازگی به اتمام رسیده و افتتاح گردیده در جنگل های گرمسیری اندونزی واقع شده و با اختلاف ارتفاعی از سطح زمین دارای سه کابین است که درون جنگل قرار گرفته و چشم انداز خوبی ایجاد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از دکوبوم، طراحی این هتل توسط تیم معماران Alexis Dornier ،  به عنوان یک زمین آزمایشی برای  سنجش ایده هایی در مورد چگونگی بالا بردن سازه ها از روی زمین  برای داشتن اثرات کمتر تهاجمی ، و مقرون به صرفه تر و سریع بودن اجرا مورد توجه قرار گرفته است.

الکسیس خاطرنشان کرد: در بیشتر پروژه ها در این جزیره از مقادیر زیادی بتن استفاده می کنند بنابراین  ما می خواستیم این مسئله را به چالش بکشیم و ضمن ایجاد ترکیبی سورئال از ساختارهای صنعتی که در یک جنگل گرمسیری جاسازی شده اند ، معماری سبکی ایجاد نماییم “

هتل با محیطی مانند پارک احاطه شده است و دارای امکاناتی مانند سونا ، استخر ، بار ، محل های نشیمن و سایر مناطق تفریحی کوچک است.

هر یک از سه کابین دارای پله های مارپیچی هستند که دسترسی به درون را ممکن ساخته و استفاده از محیط با استفاده از جریان هوا و سایه های درختان مجاور و دوری از بوته های دارای حشرات فضایی منحصرد به فرد و دعوت کننده را برای توریست ها ایجاد کرده است.

هر یک از سه اتاق هتل طراحی متفاوتی دارند. کابین اول دارای طراحی سنتی تری است ، با یک تخت پرده ای  و یک حمام باریک کوچک طراحی شده طرح دوم دارای دیوار شیشه ای است که اتاق خواب را از حمام جدا می کند ، در حالی که پنجره ها نور و چشم انداز خوبی از درختان را فراهم می کند.

اتاق سوم نیز دارای پنجره های کف تا سقف است که به دور اتاق می پیچند و پرده های سبک می توانند برای حفظ حریم خصوصی بسته شوند. این اتاق یک حمام بزرگتر نیز دارد که دارای صفحات چوبی است و امکان عبور نور طبیعی را فراهم می کند.

Copyright © 2015 - AsreSakhteman by Daustany