مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس ستاد بازسازی بنیاد مسکن مطرح کرد:

آغاز عملیات بازسازی واحد‌های مسکونی استان لرستان

عصر ساختمان- خواجه‌ای با اشاره به آغاز عملیات بازسازی واحد‌های مسکونی در استان لرستان گفت: مردم این مناطق، همکاری‌ لازم را برای ساخت واحد‌های مسکونی انجام می‌دهند.

آغاز عملیات بازسازی واحد‌های مسکونی استان لرستان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، رضا خواجه‌ای، رئیس ستاد بازسازی مناطق سیل زده بنیاد مسکن با بیان اینکه بیشترین خسارت ناشی از سیل به استان لرستان وارد شده است، گفت: بیش از 34 هزار واحد مسکونی در این منطقه دچار خسارت شده‌اند و تا امروز 33 هزار واحد مسکونی را مورد ارزیابی قرار داده‌ایم.

    رئیس ستاد بازسازی بنیاد مسکن تأکید کرد: از 33 هزار واحد مسکونی ارزیابی شده تا امروز 12 هزار واحد مسکونی برای دریافت تسهیلات، پرونده تشکیل داده‌اند.

    وی اظهار کرد: 13 هزار واحد مسکونی در این منطقه بصورت کامل تخریب شده‌اند و نیازمند بازسازی هستند که از این میزان 2 هزار واحد در شهر‌ها و 11 هزار واحد مسکونی در روستا‌های استان لرستان قرار دارند.

    خواجه‌ای یادآوری کرد: برای بازسازی و ارزیابی خسارت‌های وارد شده به استان لرستان 6 ستاد معین از جمله اصفهان، لرستان و قزوین در این منطقه مستقر شده اند و اکنون در بسیاری از مناطق عملیات آواربرداری آغاز شده است.

    رئیس ستاد بازسازی بنیاد مسکن با اشاره به اینکه بازسازی واحد‌های مسکونی در استان لرستان آغاز شده است، گفت: در برخی از مناطق کار بازسازی به مرحله پی‌کنی رسیده است و خوشبختانه مردم  این مناطق، همکاری‌ لازم را برای ساخت واحد‌های مسکونی انجام می‌دهند.

    وی یادآوری کرد: تا به امروز 3 هزار و 529 واحد مسکونی تسهیلات بلاعوض دریافت کرده‌اند و همین اتفاق باعث سرعت بخشیدن به بازسازی شده است و بسیاری از ساکنان این مناطق که واحد‌های مسکونی آن‌ها نیاز به مرمت داشت با دریافت تسهیلات اقدام به تعمیرات کردند.

    خواجه‌ای با اشاره به اینکه بازسازی برابر با زمان‌بندی ارائه شده پیش می‌رود، گفت: در صورتی‌که مردم لرستان همانند مناطق زلزله زده کرمانشاه، همکاری‌های لازم را با نیرو‌های راهداری و نیرو‌های بنیاد مسکن انجام دهند، پرونده بازسازی این مناطق نیز در آینده نزدیک بسته می‌شود.


     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو