مدیران خودروعصر اعتبار

تذکر هاشمی به حناچی برای بدون استفاده ماندن پارک آبی آزادگان

عصر ساختمان- هاشمی رفسنجانی با تأکید بر اینکه استفاده سریع‌تر از پارک آبی آزادگان بسیار مهم است، گفت: اینکه تابستان امسال از این پارک استفاده نشد، یک خطا بود.

تذکر هاشمی به حناچی برای بدون استفاده ماندن پارک آبی آزادگان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران  با اشاره به اینکه فعالیت پارک آبی آزادگان در سال 93 متوقف شد و تاکنون هم بدون استفاده مانده است، گفت: حیف است که چنین ظرفیت بزرگی در شهر تهران بدون استفاده رها شود.

    او با بیان اینکه فرسودگی سرسره‌های این مجموعه یکی از ایرادهای وارد بر آن است که سبب ایجاد خراشیدگی بر روی بدن می‌شود، گفت: البته استخر‌های این مجموعه به طور کامل قابل استفاده هستند.

    رئیس شورای شهر تهران گفت: در جلسه هم اندیشی روز یکشنبه (دهم شهریور ماه) نیز در این مورد به شهردار تهران تذکر دادیم تا هر چه سریع‌تر پارک آبی آزادگان را فعال کند.

    هاشمی رفسنجانی با اشاره به توضیحات سازمان ورزش شهرداری منطقه 15 و سازمان مشارکت‌های مردمی شهرداری گفت: راه‌اندازی این مجموعه به آن‌ها ابلاغ شده و به دنبال سرمایه گذار هستند تا آن را با افزودن طرح‌های جدید دوباره راه‌اندازی کنند.

    او با بیان اینکه در گذشته ایجاد ساختمان‌های شهید بروجردی در اطراف این مجموعه سبب شده بود تا امکان دید نسبت به آن فراهم شود، افزود: این موضوع یکی از مشکلاتی بود که سبب توقف بهره برداری شد، اگرچه امروزه هم با ماهواره می‌توان همه جا را رصد کرد.

    رئیس شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه استفاده سریع‌تر از این مکان بسیار مهم است، گفت: اینکه تابستان امسال از پارک آبی آزادگان استفاده نشد، یک خطا بود.

    هاشمی رفسنجانی در خصوص اعتبارات مورد نیاز برای راه‌اندازی این مجموعه تصریح کرد: به راحتی می‌توان آنجا را راه‌اندازی کرد، چون درون استخر آب می‌ریزند و مردم هم می‌توانند از آن استفاده کنند و هر استخر با 10 میلیون تومان قابل راه‌اندازی است.

    همچنین مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه در شرق و جنوب تهران فضا‌های تفریحی بسیار کم است، گفت: بیشتر فضا‌های تفریحی در شمال و غرب تهران قرار دارد که احیای پارک آبی آزادگان می‌تواند ارزش افزوده ایجاد کند و اصرار ما این است که تا پایان سال، این مجموعه آبی قابل استفاده شود و شهرداری تهران بهره‌برداری از آن را در نوروز 99 به مردم عیدی دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار