مدیران خودروعصر اعتبار

عدم رعایت عدالت در زمینه زیرساخت‌های شهری برای پایتخت‌نشینان

عصر ساختمان-عضو شورای شهر تهران با اشاره به عدم رعایت عدالت برای تهرانی‌ها در زمینه زیرساخت‌های شهری گفت: کیفیت زندگی در مناطق مختلف تهران بسیار متفاوت است.

عدم رعایت عدالت در زمینه زیرساخت‌های شهری برای پایتخت‌نشینان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از فارس،‌ مجید فراهانی در نطق پیش از دستور صد و  شصت و سومین جلسه شورای شهر اظهار داشت: به عنوان منتخب مردم خود را نماینده و پاسخگو به همه مردم تهران از کارتن‌خواب تا کارآفرین می‌دانم و معتقدم تهران فقط یک یا چند منطقه خاص نیست بلکه قلمرو زندگی همه ما شهروندان از مسگرآباد تا فرحزاد است.

    وی با اشاره به اینکه باید زیرساخت‌ها و امکانات شایسته زندگی در سراسر تهران فراهم باشد، بیان داشت: طی مدت دو سال گذشته در بیش از 18 بازدید میدانی از سطح محلات تهران سعی کردم اقداماتی را در این زمینه انجام دهم و همه باید بدانیم که از مطالبات کلیدی مردم عدالت است و در سایه این موضوع می‌توان به زندگی مطلوب شهروندی دست یافت.

    این  عضو شورای شهر تهران تأکید کرد: مردم پایتخت از محله باغ آزادی تا باغ فردوس فارغ از منطقه سکونت خود باید در دریافت خدمات و زیرساخت‌های شهری تفاوتی احساس نکنند اما متأسفانه در حال حاضر این چنین نیست.

    فراهانی اعلام کرد: متأسفانه تهرانی‌ها در دسترسی به خدمات و زیرساخت‌های شهری در محلات مختلف با هم تفاوت دارند و این تفاوت‌ها گریبانگیر اکثر مناطق جنوبی و شرقی شهر است.

    وی گفت: ساکنان منطقه 17 در منطقه‌ای زندگی می‌کنند که از حیث توسعه‌یافتگی پایین‌ترین رتبه مناطق شهر تهران را دارد و در این منطقه افراد سرانه کمتر از یک متر به ازای هر شهروند در حوزه کاربری‌های بهداشتی، درمانی،‌گردشگری، فرهنگی،‌ آموزشی و ورزشی دارند و باید در این راستا اقداماتی شود.

    این  عضو شورای شهر تهران گفت: بر اساس دستورالعمل اجرایی برای پروژه‌های محرک توسعه به مناطق کم برخوردار تلاش شده اقداماتی انجام شود و در بودجه سال 98، مبلغ 2 هزار میلیارد ریال در این زمینه پیش‌بینی شد و امیدواریم این اقدام آغاز حرکت به سوی عدالت و توازن منطقه‌ای در تهران باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار