مدیران خودروعصر اعتبار

جلال ملکی مطرح کرد:

۱۳۱ ایستگاه آتش نشانی در آماده باش کامل برای ایام محرم

عصر ساختمان- سخنگوی سازمان آتش نشانی از آمادگی نیروهای آتش نشان در ایام محرم خبر داد و گفت: ۱۳۱ ایستگاه آتش نشانی در شهر تهران در آماده باش کامل برای ایام محرم هستند.

۱۳۱ ایستگاه آتش نشانی در آماده باش کامل برای ایام محرم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از میزان، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره تمهیدات لازم برای ارتقای ایمنی در ایام محرم، گفت: با فرا رسیدن روز‌های پایانی دهه اول  محرم به ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی و  با توجه به اینکه  در این روزها فعالیت هیات‌های مذهبی افزایش می‌یابد  سازمان آتش نشانی  تمهیدات لازم برای ارتقای ایمنی در این روزها  اتخاذ کرده است.

    وی ادامه داد: در این روزها و شب‌ها شاهد ایجاد ترافیک به دلیل فعالیت دستجات عزداری  هستیم. در این شرایط سازمان آتش نشانی نیز همچون سال‌های قبل اقدامات لازم برای ارائه خدمات بهتر در کوتاه‌ترین زمان ممکن  را در دستور کار خود دارد.

    سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: در این راستا علاوه بر اینکه 131 ایستگاه آتش نشانی در شهر تهران در آماده باش کامل هستند، در دو روز تاسوعا و عاشورای حسینی نیز آتش نشان‌های تهران در 89 نقطه در سطح شهر با استفاده از 72 دستگاه خودرو سبک و سنگین و 17 دستگاه موتور سیکلت با 260 نفر آتش نشان در طول روز در نقاط مشخص سطح شهر مستقر هستند.

    ملکی تاکید کرد: آتش نشان ها در  آماده باش کامل هستند و تا وقتی که معابر، دستجات، مهدیه‌ها، هیات، تکایا و ... به حالت عادی بازنگردند، آنها محل استقرار خود را ترک نمی‌کنند.

    وی با آرزوی قبولی عزاداری‌ها در این ایام از شهروندان درخواست کرد، همچون گذشته همکاری با آتش نشانی و دیگر نیروی‌های امدادی را در اولویت اقدامات خود قرار دهند و در صورت مشاهده خودرو‌های آتش نشانی با چراغ گردان و آژیر روشن بدانند که در حال امدادرسانی هستند؛ در این وضعیت انتظار می‌رود تا شهروندان مسیر تردد خودرو‌های آتش نشانی و امدادی را باز کنند.

    سخنگوی سازمان آتش نشانی یادآور شد: همچنین در این روز‌ها شهروندان خاموش کننده‌ها را در دسترس قرار دهند که در صورت بروز هر گونه  حریق در لحظات اولیه بتوان اقدامات مناسب را انجام داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو