مدیران خودروعصر اعتبار

راستی‌آزمایی اطلاعات سامانه بازسازی مناطق سیل‌زده

عصر ساختمان- مسئول کارگروه فناوری اطلاعات و آمار قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده از راستی آزمایی اطلاعات سامانه سجاد (سامانه جامع امداد و بازسازی دولت) خبر داد.

راستی‌آزمایی اطلاعات سامانه بازسازی مناطق سیل‌زده
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، امیرشجاعان با اشاره به اینکه سامانه سجاد (سامانه جامع امداد و بازسازی دولت) 31 مرداد ماه بسته و دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه اطلاعات خود را وارد این سامانه کردند، گفت: در حال راستی آزمایی آمار و ارقام و اطلاعات وارد شده در این سامانه هستیم، زیرا برخی اطلاعات با مشکلاتی همراه بود که نیاز داشت توسط  برخی نهادهای مربوطه مجددا بررسی شود.

    وی ادامه داد: تلاش کردیم تا اطلاعات ثبت شده در این سامانه براساس تقسیمات کشوری باشد تا میزان خسارت وارد شده به هر بخش با جزییات مشخص شود؛ یعنی مشخص شود که خسارت وارد شده در کدام استان، بخش و روستا بوده است. همچنین اطلاعات نیز GIS (سامانه اطلاعات جغرافیایی) محور است تا میزان خسارت دقیق مشخص شود.

    مسئول کارگروه فناوری اطلاعات و آمار قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده اضافه کرد: برخی از اطلاعات وارد شده در سامانه سجاد  از دقت کافی برخوردار نبود و برخی نیز هنگامی که با منابع دیگر بررسی و تطبیق دادیم، در آن مغایرت‌هایی دیده شد به همین علت برخی اطلاعات را بازگرداندیم تا مجددا تکمیل و بررسی شود.

    وی در پاسخ به این سوال که آیا زمان مشخصی برای تکمیل و تصحیح اطلاعات وارد شده به این سامانه مشخص‌شده است؟ گفت: زمان مشخصی برای تکمیل و تصحیح این اطلاعات وجود ندارد. بعد از نهایی شدن اطلاعات با هر دستگاه جلسه‌ای گذاشته می شود و زمان مشخصی در نظر گرفته می‌شود.

    وی در پاسخ به این سوال که آیا تمام دستگاه‌های مربوطه اطلاعات خود را وارد سامانه سجاد کرده‌اند یا خیر؟ اظهار کرد: تعدادی دستگاه هستند که  هنوز اطلاعات خود را وارد سامانه نکرده‌اند و با بسته شدن این سامانه به نظر می‌رسد امکان ورود اطلاعات جدید نباشد. از طرفی همزمان به دستگاه‌ها و نهادهایی که اطلاعاتشان به درستی وارد شده منابع و تسهیلاتی تخصیص داده می شود که همزمان به بازسازی و نوسازی مناطق خسارت دیده بپردازند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو