مدیران خودروعصر اعتبار

سارق مسلح منازل را شناسایی کنید + تصویر

عصر ساختمان- رئیس پلیس آگاهی استان البرز از بازداشت سرکرده باند سارقان مسلح خبر داد و گفت: متهم تاکنون به ۱۰۰ فقره سرقت منزل اعتراف کرده است.

سارق مسلح منازل را شناسایی کنید + تصویر
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از تسنیم ،  سرهنگ محمد نادربیگی، با اعلام خبر بازداشت سرکرده سارقان مسلح، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی دریافت گزارشهایی مبنی بر سرقت منزل در مناطقی از "جهانشهر و کوی کارمندان کرج" و تیراندازی سارقان به سمت مأموران کلانتری و متواری شدن متهمان، موضوع به صورت ویژه توسط پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز پیگیری شد.

    رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: کارآگاهان با تلاشهای شبانه‌روزی و با اقدامات گسترده پلیسی هویت یکی از سارقان (سردسته باند سرقت) را شناسایی کرده و مخفیگاه وی در شهرستان ملارد استان تهران ردیابی شد.

    وی تصریح کرد: کارآگاهان با دریافت نیابت قضایی به محل سکونت وی اعزام شده و پس از محاصره مخفیگاهش پس از 40 دقیقه درگیری مسلحانه، متهم را دستگیر و به همراه یک قبضه سلاح کمری، تعدادی تیرجنگی، دستگاه طلایاب و دیلم به پلیس آگاهی استان البرز منتقل کردند.

    این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی تاکنون به 100 فقره سرقت منزل که چند فقره از آنها مسلحانه بوده در مناطق مختلف استانهای البرز و تهران با همدستی دو نفر دیگر با استفاده از خودروهای زانتیا، پژو 206، اوپتیما، آزرا، سراتو، پژو پارس و پژو 405 اعتراف کرد.

    نادربیگی با اشاره به شناسایی دو همدست متهم مذکور و تلاش پلیس برای دستگیری آنها، گفت: تاکنون 13 نفر از مالباختگان شناسایی شده و تلاش برای شناسایی سایر آنها ادامه دارد.

    رئیس پلیس آگاهی استان البرز متذکر شد: بازپرس شعبه 26 دادسرای ناحیه دو کرج به منظور شناسایی سایر شکات دستور انتشار تصویر بدون پوشش متهم را در رسانه‌های جمعی صادر کرده است.

    وی از افرادی که توسط این فرد مورد سرقت قرار گرفته‌اند، خواست برای پیگیری شکایت خود به پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز واقع در کرج، 45 متری کاج، بلوار ولیعصر(عج)، جنب کلانتری 30 اسلام‌آباد مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار