مدیران خودروعصر اعتبار

پروانه‌های مهارت صنعت ساختمان تا فروردین ۹۹ اعتبار دارد

عصر ساختمان- مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان گفت: عدم تمدید پروانه مهارت صنعت ساختمان تا پایان فردین ماه سال ۱۳۹۹ بلامانع است .

پروانه‌های مهارت صنعت ساختمان تا فروردین ۹۹ اعتبار دارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایرنا، سید جمیل احمدی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت موازین بهداشتی و جلوگیری از تجمعات در راستای جلوگیری از شیوع این بیماری و با هماهنگی تامین اجتماعی اقدا به این تصمیم شده است.

    وی اضافه کرد: بر اساس این تصمیم آن دسته از مشمولین قانون بیمه های اجتماعی کارگران ساختمانی که پروانه مهارت صنعت ساختمان آنان در بازه زمانی اسفند ماه 1398 لغایت فرودین ماه سال 1399 منقضی شده است نیازی به تمدید پروانه مهارت صنعت ساختمان ندارند.

    وی افزود: شعب تامین اجتماعی بدون لحاظ موضوع نسبت به ارائه خدمات به این افراد اقدام خواهند کرد.

    داشت.

    مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان بیان داشت : چنانچه مدت اعتبار پروانه مهارت صنعت ساختمان مشمولین قانون بیمه های اجتماعی کارگران ساختمانی در فواصل اسفند 98 لغایت فروردین 99منقضی شود،ادامه بیمه پردازی تا پایان فروردین99 بلامانع بوده و پس از آن نیز در صورت تایید و تمدید اعتبار کارت توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان، نیازی به مراجعه بیمه شده برای اعلام موضوع و تکمیل درخواست نخواهد بود.

    وی اظهار داشت : جامعه بیمه شدگان و مستمری بگیران تا حد امکان خدمات مورد نیاز را به صورت غیرحضوری از طریق سامانه‌های الکترونیکی و سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی به نشانی https://eservices.tamin.ir   دریافت کنند و از سامانه تلفن گویا 1420 مرکز ارتباطات مردمی جهت پاسخگویی به مشکلات و پرسشها استفاده نمایند، و مراجعات غیرضروری را به آینده موکول کنند.

    احمدی یادآور شد: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان این آمادگی را دارد که از ابتدای اردیبهشت ماه لغایت 15 اردیبهشت ماه سال 1399 کلیه درخواست های تمدید اعتبار پروانه مهارت صنعت ساختمان را بررسی و پس از طی مراحل قانونی نسبت به تمدید اعتبار این پروانه ها اقدام خواهد نمود .

    تاکنون 179 نمونه از افراد مشکوک به ابتلای به بیماری کرونا  در استان گرفته شده است که ابتلای 54 نفر در استان به ویروس کرونا قطعی و 99 نفر هم منفی اعلام شده است.

    افراد مبتلا در بیمارستان‌های 9 شهرستان این استان بستری هستند که شامل 25 نفر در سقز، 10 نفر در بانه، 6 نفر در سنندج، چهار نفر در قروه، 2 نفر در کامیاران، 2 نفر در بیجار ، 2 نفر در مریوان، 2 نفر در دهگلان و یک نفر در دیواندره است.

    کل مراجعین به بیمارستان های استان تا به امروز 249 نفر بوده که در حال حاضر 18 نفر در بیمارستان توحید سنندج، 41 نفر در بیمارستان امام خمینی سقز، یک نفر بیمارستان بوعلی مریوان، 6 نفر بیمارستان شهید بهشتی قروه، چهار نفر در بیجار، 15 نفر در بیمارستان رازی بانه، سه نفر در دیواندره، 2  نفر در دهگلان و یک نفر هم در بیمارستان سروآباد بستری شده‌اند.

    تا کنون پنج بیمار کردستانی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند که از این تعداد چهار بیمار در سقز و یک بیمار مربوط به مریوان است.

    تاکنون از بین افراد بستری شده چهار نفر در سنندج، 9  نفر در سقز، چهار نفر در بیجار، سه نفر در دهگلان،2 نفر در سروآباد و یک نفر هم در مریوان از بیمارستان ترخیص شدند.

    دکتر جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت نیز روز گذشته گفته بود: از ظهر پنجشنبه تا جمعه یک هزار و 234 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شد و در مجموع تعداد این بیماران در کشور به چهار هزار و 747 نفر رسید.

    متاسفانه در 24 ساعت گذشته، 17 بیمار مبتلا به کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان بر اثر این بیماری به 124 نفر رسید.

    تعداد بهبود یافتگان بر اثر این بیماری در کشور به  913 نفر رسید و در طول این مدت، بیش از 15 هزار و 981 مورد مشکوک در بیمارستان‌ها بستری شده اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار