مدیران خودروعصر اعتبار

تصمیم دولت برای ساماندهی بازار اجاره در هفته جاری نهایی می‌شود

عصر ساختمان- معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از نهایی شدن تصمیم دولت برای ساماندهی بازار اجاره در این هفته و تدوین طرح خانه دار کردن اقشار کم درآمد خبر داد.

تصمیم دولت برای ساماندهی بازار اجاره در هفته جاری نهایی می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از نهایی شدن تصمیم دولت برای ساماندهی بازار اجاره در این هفته و تدوین طرح خانه دار کردن اقشار کم درآمد خبر داد.

    معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با اعلام این مطلب که برنامه خانه دار کردن 200 هزار خانوار کم درآمد در دهک‌های اول تا سوم در حال تدوین است، گفت: طرح خانه دار کردن 200 هزار خانوار کم درآمد با همکاری دستگاه‌های مختلف در حال تدوین است.

    وی ادامه داد: در ماه‌ها و هفته‌های گذشته جلسات کارشناسی آن با حضور دستگاه‌های ذی ربط در وزارتخانه برگزار شد و به زودی نتایج آن اعلام می‌شود.

    محمودزاده با اشاره به اینکه در اجرای طرح خانه دار کردن اقشار کم درآمد، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز حضور دارد، تصریح کرد: طرح مسکن اقشار کم درآمد به غیر از طرح بهسازی و بازسازی سالیانه 200 هزار واحد مسکن روستایی و شهر‌های کوچک است که تحت مسئولیت بنیاد قرار دارد.

    وی توضیح داد: طرح مسکن اقشار کم درآمد در شهر‌ها به اجرا درخواهد آمد.

    *شناسایی و تفکیک اقشار کم درآمد تحت پوشش کمیته امداد

    معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: شناسایی اقشار کم درآمدی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی در سراسر کشور انجام شده و هم اکنون، استان به استان و شهر به شهر در حال تفکیک است.

    محمودزاده در خصوص پیشنهاد‌های وزارت راه و شهرسازی برای اجرای دستور رییس جمهور در خصوص ساماندهی بازار اجاره بها و کنترل قیمت مسکن، گفت: پیشنهاد‌های مشخص وزارت راه و شهرسازی در این باره ارایه و مقرر شد تا در کمیسیون ستاد اقتصادی به ریاست معاون اول رییس جمهور، تعیین تکلیف شود" منتظر هستیم در هفته جاری این جلسه تشکیل و در خصوص اجرای فرمان رییس جمهور تصمیم نهایی گرفته شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار