مدیران خودروعصر اعتبار

تصویب لایحه نحوه استفاده از خانه‌های سازمانی نیروهای مسلح در کمیسیون امنیت ملی

عصر ساختمان- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از تصویب لایحه نحوه استفاده از خانه‌های سازمانی نیروهای مسلح در جلسه این کمیسیون خبر داد.

تصویب لایحه نحوه استفاده از خانه‌های سازمانی نیروهای مسلح در کمیسیون امنیت ملی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، ابوالفضل عمویی در توضیح جلسه امروز(یکشنبه، 7 دی) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در این جلسه با حضور نمایندگان نیروهای مسلح و وزارت دفاع، لایحه اصلاح نحوه استفاده از خانه‌های سازمانی مورد بررسی قرار گرفت، قانون فعلی مصوب سال 63 و به نام نحوه استفاده از خانه‌های سازمانی ارتش است. کمیسیون امینت ملی عنوان آن را به لایحه نحوه استفاده از خانه‌های سازمانی نیروهای مسلح تغییر داد.

    وی گفت: کلیات ‌و جزییات این لایحه 9 ماده‌ای تصویب شد که در آن درباره نحوه استفاده و بهره‌گیری‌های نیروهای مسلح اعم از ارتش، وزارت دفاع، سپاه و نیروهای انتظامی و کلیه نیروهای مسلح از خانه‌های سازمانی تصمیم‌گیری شده است، این لایحه برای بررسی نهایی در صحن علنی به هیات رئیسه مجلس ارسال شد.

    عمویی همچنین گفت که در این جلسه در ادامه پیگیری مباحث مرتبط با امنیت ملی، موضوع امنیت آب مطرح و با تشکیل کمیته امنیت آب در کمیسیون موافقت شد. مرتضی محمودوند نماینده خرم آباد نیز رییس این کمیته شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی