مدیران خودروعصر اعتبار

خریداران هوشیار باشند؛ متخلفان اقدام به فروش اراضی ملی در پردیس می‌کنند!

عصر ساختمان- مدیر عامل پردیس گفت: برخی از شرکت‌ها به صورت پنهان و با تخلف اقدام به فروش اراضی ملی در پردیس می‌کنند.

خریداران هوشیار باشند؛ متخلفان اقدام به فروش اراضی ملی در پردیس می‌کنند!
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران پردیس با بیان اینکه متاسفانه یک شرکت پیمانکاری در شهر پردیس به صورت کاملا غیرقانونی و متخلفانه اقدام به واگذاری برخی از اراضی کرده است، گفت: این اقدامات به صورت پنهان و محرمانه انجام می‌شوند چراکه این اراضی کاملا ملی و متعلق به دولت بوده و به مردم به صورت غیرقانونی واگذار می‌شوند.

    مدیر عامل شرکت عمران پردیس یاد آور شد: مردم باید به این موضوعات توجه بسیار زیادی کنند چرا که کوتاهی در این موضوع خود باعث ایجاد مشکلات بسیار زیادی خواهد شد که بسیاری از آنها جبران ناپذیر است.

    به گفته هدایت سامانه‌ای در این خصوص توسط شرکت عمران راه اندازی شده که متقاضیان در پردیس می‌توانند با مراجعه به این سامانه تمامی اطلاعات مورد نظر در این خصوص را کسب کنند.

    او ادامه داد: متاسفانه علی رغم پیگیری‌های بسیار زیاد هنوز برخی از متقاضیان بدون استعلام و بدون کسب اطلاع از وضعیت زمین اقدام به خرید ملک در این اراضی می‌کنند که در آینده باعث ایجاد مشکلات بسیار زیادی برای خریداران خواهد شد.

    مدیر عامل شرکت عمران پردیس بیان کرد: این اراضی دولتی و مالکیت تمامی آنها مربوط به دولت است؛ بنابراین برخی از مردم بدون هیچ اطلاعی و پیگیری اقدام به خرید این اراضی می‌کنند که در نهایت باعث ایجاد مشکلات بسیار زیادی برای آنها می‌شود.

    هدایت تصریح کرد: برخی از این شرکت‌‎ها سعی دارند با حرام خوری و با دور زدن قوانین این اراضی را به مردم واگذار کنند و ما سعی کرده‌ایم با پیگیری‌های بسیار زیاد از طریق دستگاه‌های مختلف از این اقدامات جلوگیری کنیم.

    مدیر عامل پردیس تصریح کرد: ما سعی کرده‌ایم در شهر پردیس با نصب بیلبوردها و تابلوهایی این موضوع را به مردم اطلاع رسانی کنیم اما متاسفانه این شرکت‌ها با از بین بردن تابلوها باز هم تخلفات بسیار زیادی را مرتکب شدند.

    هدایت همچنین در رابطه با آخرین وضعیت مسکن ملی هم گفت: در شهر پردیس 11 هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن از طریق واگذاری زمین با تعهد ساخت به تعاونی‌های مسکن که اعضای آن واجد شرایط طرح اقدام ملی هستند، احداث خواهد شد و 3 هزار واحد نیز در بخش ثبت نامی  ساخته می‌شود.

    این مقام مسئول در پایان اظهار کرد: هم اکنون پیشرفت فیزیکی مسکن ملی به 15 درصد رسیده و در آینده نزدیک فراخوانی برای پرداخت آورده دوم متقاضیان به مبلغ 40 میلیون تومان صادر خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو