مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اصفهان:

سه هزار واحد مسکن محرومان اصفهان سال آینده تحویل داده می‌شود

عصر ساختمان- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اصفهان گفت: احداث سه هزار واحد مسکن محرومان این استان تا پایان اردیبهشت سال آینده به اتمام می رسد.

سه هزار واحد مسکن محرومان اصفهان سال آینده تحویل داده می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، غلامحسین خانی روز سه شنبه  پیشرفت فیزیکی این واحدهای مسکونی را 55 تا 60 درصد اعلام کرد و افزود: تاکنون یکهزار و 759 واحد در مرحله پی کنی، یک هزار و 655 واحد اجرای فونداسیون، یک هزار و 30 واحد اجرای اسکلت،  957 واحد اجرای سقف و 233 واحد به مرحله اجرای گچ و خاک رسیده است. 

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اصفهان ادامه داد: برای ساخت هر واحد مسکونی 50 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد پنج درصد و 30 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض از سوی بنیاد مسکن استان و همکاری بانک‌های عامل در نظر گرفته شده است.

    وی خاطرنشان کرد: برای احداث سه هزار واحد مسکونی محرومین در استان، 2 هزار و 100 میلیارد ریال تسهیلات اختصاص یافته که 900 میلیارد ریال آن بلاعوض است.

    خانی با اشاره به پرداخت 193میلیارد و 805 میلیون ریال از کمک‌های بلاعوض به واجدان شرایط این واحدها، اضافه کرد: از مجموع 900 میلیارد ریال کمک بلاعوض، تا کنون بیش از 20 درصد با توجه به پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکونی پرداخت شده است.

    وی خاطرنشان کرد: تاکنون برای سه هزار و 118 واحد تشکیل پرونده شده و 2 هزار و 771 واحد برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند و بانک با یک هزار و 744 واحد قرارداد منعقد کرده است.

    استان افزون‌ بر پنج میلیون نفری اصفهان دارای  108شهر و یکهزار و 934 روستا و آبادی با جمعیت نزدیک به 600 هزار نفر است.

    نزدیک به 900 روستای استان اصفهان نیز بیش از 20 خانوار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی