مدیران خودروعصر اعتبار

ساخت ۳۲ واحد مسکن ملی در بابل آغاز شد

عصر ساختمان- کار ساخت ۳۲ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان بابل امروز پنجشنبه همزمان با دهه فجر با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران آغاز شد.

ساخت ۳۲ واحد مسکن ملی در بابل آغاز شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایرنا ، فرماندار بابل در حاشیه کلنگ زنی این طرح به خبرنگار ایرنا گفت که این واحدهای مسکونی هر یک به مساحت یکصد متر مربع و در قالب مجتمع چهار طبقه ساخته می شود.

    قربانعلی ولیزاده بورا افزود : براساس فراخوان دولت برای ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن دولت یک هزار و 200 نفر در بابل ثبت نام کرده اند که از این تعداد 300 نفر تائیدیه دریافت کردند و از بین آنها هم 150 نفری که شرایط دریافت این مسکن را داشتند با افتتاح حساب آمادگی خود را برای دریافت مسکن اعلام کردند.

    وی گفت که طرح اقدام ملی مسکن در بابل طی سه مرحله اجرایی می شود و امروز نخستین مرحله آن است که 32 واحد با عنوان مجتمع نواب ساخته می شود و تا یک سال آینده باید به بهره برداری برسد.

    فرماندار بابل اظهار داشت: با هماهنگی های به عمل آمده در سطح شهرستان، زمین این طرح فراهم شده و در اختیار کارگزار این طرح یعنی بنیاد مسکن و همچنین ستاد اجرایی فرمان امام (ره) قرار می گیرد.

    شهرستان 540 هزار نفری بابل دارای 6 بخش و هفت شهر می باشد.

    پورسعیدخلیلی