مدیران خودروعصر اعتبار

معاون رئیس جمهوری:

خسارت زلزله زدگان سی‌سخت در کمترین زمان ممکن پرداخت می‌شود

عصر ساختمان- معاون رئیس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به استقرار کارشناسان بیمه دی برای بررسی و پرداخت خسارت‌ها در منطقه زلزله‌زده سی‌سخت گفت: پرداخت خسارت در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

خسارت زلزله زدگان سی‌سخت در کمترین زمان ممکن پرداخت می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، سعید اوحدی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از شهر زلزله زده سی‌سخت اظهار داشت: با توجه به وقوع زلزله و خسارت‌های مالی زیاد به مردم این منطقه، کارشناسان بیمه دی به این منطقه اعزام می شوند.

    وی بر مداوای مصدومان زلزله و پرداخت خسارت منازل مسکونی خانواده های معظم شهدا و جانبازان در کمترین زمان ممکن تاکید کرد.

    اوحدی بیان کرد:  با برنامه ریزی های انجام شده طی 48 ساعت کار مداوای مصدومان و پرداخت فاکتورها و هزینه های درمانی آنها انجام خواهد شد.

    وی با تاکید بر اینکه دغدغه همه مسوولان دولت پیگیری مشکلات مردم سی‌سخت است گفت:  براساس مصوبه هیات دولت منازل مسکونی خسارت دیده شهرستان دنا و شهر سی سخت تا پایان تیرماه ساخته و تعمیر خواهد شد.

    اوحدی به همدلی و همبستگی که در همه دستگاه ها وجود دارد اشاره کرد و گفت: همگان برای کمک و امدادرسانی تلاش می کنند که مشکلات زلزله زدگان در اسرع وقت برطرف شود.

    وی اضافه کرد:  ساماندهی گلزارهای شهدای کهگیلویه و بویراحمد با همکاری و مشارکت شهرداری‌ ها، فرمانداری‌ ها و دهیاری‌ ها اجرایی و تکمیل خواهد شد.

    اوحدی در این سفر با خانواده معظم شهدا و ایثارگران زلزله زده سی سخت دیدار کرد.

    معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در منزل شهید «سردار نجفی» و جانباز 50 درصد «مهدی صیادی»، دیدار و با خانواده های آنها دیدار و گفت وگو کرد.

    رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدارها سلام ریاست جمهور را به خانواده‌ های‌ معظم شهدا و ایثارگران ابلاغ کرد.

    شهرستان دنا 120 شهید، 470 نفر جانباز و 13 آزاده به انقلاب اسلامی ایران تقدیم کرده است

    اوحدی معاون رئیس جمهوری، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)،  پیر حسین کولیوند رییس سازمان اورژانس کشور و همچنین اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه به منظور بازدید از شهر زلزله زده سی سخت و بررسی آسیب ها در این شهر حضور یافتند.

    زلزله ای به بزرگی 5.6 ریشتر ساعت 22 و پنج دقیقه و 34 ثانیه چهارشنبه شب 29 بهمن ماه 1399 شهر سی ‌سخت مرکز شهرستان دنا را لرزاند.

    براساس این گزارش ،زلزله در فاصله 10 کیلومتری سی‌سخت در کهگیلویه و بویراحمد ، 19کیلومتری کمه در استان اصفهان و 24 کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد رخ داده است .این زلزله تلفات جانی نداشته اما 63نفر مجروح برجای گذاشته است.

    این زمین لرزه در شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت هم احساس شد.

    12 فروردین سال 97 نیز زمین لرزه 5.6 ریشتری در شهرهای سی سخت و یاسوج خساراتی به بار آورد.

    شهرستان 42 هزار نفری دنا در 35 کیلومتری غرب یاسوج قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی