مدیران خودروعصر اعتبار

اساسنامه واحد‌های مسکن مهر پردیس ابلاغ شد

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت عمران پردیس اساسنامه واحد‌های مسکن مهر این شهر در فازهای ۳، ۵، ۸، ۹ قدیم و جدید و ۱۱ (کوزو) را ابلاغ کرد.

اساسنامه واحد‌های مسکن مهر پردیس ابلاغ شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، شرکت عمران شهر جدید پردیس اعلام کرد پس از برگزاری جلسات متعدد و پیرو نشست و پیگیری معاون پیشگیری از وقوع جرم دادسگتری استان تهران دادستان شهرستان پردیس 6 اسفندماه 99، اساسنامه منازل مسکونی مهر در شهر جدید پردیس به مدیران بلوک‌های فازهای 11، 9 قدیم، 5 و 9 جدید، 8، 5 و 3 ابلاغ شد.

    این اساسنامه بر اساس قانون تملک آپارتمان‌ها تهیه و در مورد کلیت ساختمان از جمله اداره آن و نحوه حل و اختلاف ساکنین، مالکین و اعضای هیئت مدیره از طریق داوری تصمیم‌گیری و تعیین تکلیف شده است.

    به گفته مدیرعامل شرکت عمران، با ابلاغ این اساسنامه بسیاری از اختلافات به حداقل خواهد رسید و قطعا شاهد کم شدن تشکیل پرونده‌های حقوقی مربوط به ساکنین مساکن مهر در محاکم قضایی خواهیم بود.

    مهدی هدایت تاکید کرد: این اتفاق برای اولین بار در شهرهای جدید در شهر جدید پردیس افتاده است و با این اساسنامه امیدواریم ساکنان بتوانند در فضایی قانونمند، زندگی خوب و راحتی داشته باشند.

    بر اساس این گزارش، ابلاغیه مدیرعامل شرکت عمران به مدیران بلوک‌های مساکن مهر به شرح زیر است:

    «احتراما، در راستای نامه شماره 6214/1018/9001 مورخ 04/11/99 دادستان محترم عمومی و انقلاب شهرستان پردیس در خصوص تدوین اساسنامه مساکن مهر، به پیوست تصویر اساسنامه ساختمان بلوک‌هایی مساکن مهر فازهای 11، 9 قدیم، 5 و 9 جدید، 8، 5 و 3 در 78 ماده وفق قانون تملک آپارتمان‌ها مصوب 16/12/1343 و آیین نامه اجرایی آن مصوب 8/2/1347 تدوین و تایید شده از سوی معاونت محترم پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران، دادستان محترم شهرستان عمومی و انقلاب و ریاست محترم دادگستری شهرستان پردیس و شرکت عمران پردیس جهت اطلاع و اقدام وفق مواد اساسنامه تدوینی ارسال می‌شود.

    مقتضی است من بعد اداره ساختمان و مرجع حل و فصل کلیه اختلافات فی مابین مالکین، ساکنین و اعضای هیئت مدیره در خصوص امورات مربوط به ساختمان طبق اساسنامه ارسالی رسیدگی گردد. لیکن در صورت عدم اقدام وفق اساسنامه تدوین شده،  مسئولیت‌های جزایی و مدنی ساختمان به عهده مدیر بلوک و اعضای هیئت مدیره است.»

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو