معاون وزیر راه و شهرسازی:

احداث ۵ بیمارستان جدید در سال جاری آغاز می شود

عصر ساختمان- مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از برنامه احداث ۵ بیمارستان جدید برای امسال خبر داد و گفت: مشاوران بیمارستان‌های ۳۵۰ تختی بهارستان تهران و تاکستان انتخاب و در مرحله تکمیل مطالعات، انتخاب پیمانکار و شروع عملیات اجرائی است.

جمعه ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۲:۰۰

احداث ۵ بیمارستان جدید در سال جاری آغاز می شود

به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، «علی نبیان» در خصوص برنامه امسال سازمان مجری برای آغاز به اخداث بیمارستان ها در کنار تکمیل بیمارستان‌ها، گفت : آغاز احداث 5 بیمارستان در برنامه سال جاری سازمان مجری قرار دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیمارستان‌هایی که در برنامه احداث قرار دارند را شامل بیمارستان 350تختی بهارستان تهران، توسعه بیمارستان 100 تختی تاکستان، بیمارستان 220تختی پرند، بیمارستان 100 تختی عسلویه و بیمارستان 300 تختی بهارستان اصفهان عنوان کرد.

نبیان افزود: مشاوران بیمارستان‌های 350 تختی بهارستان تهران و تاکستان انتخاب شدند و در مرحله تکمیل مطالعات، انتخاب پیمانکار و شروع عملیات اجرائی است.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی خاطرنشان کرد: بیمارستان‌های بهارستان اصفهان و پرند از جمله پروژه‌های هستند که که 50 درصد هزینه ساخت آنها از منابع عمومی دولت و 50 درصد از محل تهاتر اراضی شهرهای جدید پرند بهارستان و پرند تامین خواهد شد.

برچسب ها

بیمارستان
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا