بیش از ۵۰۰۰ نفر در بروجرد ودیعه مسکن دریافت کرده‌اند

عصر ساختمان- رئیس اداره راه و شهرسازی بروجرد گفت: بیش از ۵۰۰۰ نفر در شهرستان ودیعه مسکن دریافت کرده‌اند.

شنبه ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸:۰۰

بیش از ۵۰۰۰ نفر در بروجرد ودیعه مسکن دریافت کرده‌اند

به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، احمد پارسا اظهار کرد: یک هزار و 600 واحد نیز در شهرستان برای دریافت وام خود مالکی 5 میلیارد و 500 میلیون ریالی معرفی شده‌اند که 491 واحد موفق به بستن قرارداد با بانک شدند.

وی تصریح کرد: بروجرد دارای 271 هکتار بافت فرسوده و تاریخی بوده که اعطای تسهیلات بافت فرسوده نیز طبق قوانین موجود و تسهیلات 5 میلیارد و 500 میلیون ریالی با سود 9 و 18 درصد پرداخت انجام می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی بروجرد خاطرنشان کرد: در طرح نهضت ملی مسکن یک هزار و 870 متقاضی به کمیته امداد و بهزیستی تعلق دارند که متأسفانه تأمین اعتبار سهم مالک تاکنون انجام نشده است.

پارسا با اشاره به طرح حمایت از مستأجر، افزود: در طرح حمایت از مستأجران تاکنون 21 هزار 50 نفر در طرح تسهیلات ودیعه مسکن ثبت‌نام کردند که 5 هزار و 31 نفر وام دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به پروژه‌های راه و شهرسازی در شهرستان بروجرد بیان کرد: پروژه ورزشگاه ولایت با 80 درصد پیشرفت فیزیکی 2 هزار میلیارد ریال برای تکمیل اعتبار نیاز دارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی بروجرد بیان کرد: همچنین پروژه چهار خطه دهریز به نهاوند با 50 درصد پیشرفت فیزیکی هزار و 600 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل شدن نیاز دارد.

پارسا ادامه داد: از دیگر پروژه‌های راه و شهرسازی مصلای نماز جمعه بروجرد و اشترینان و پروژه ورزشی پارک مادر بروجرد در حال احداث است که با توجه به کمبود اعتبارات استانی این پروژه‌ها روند کندی را در پیش دارند.

برچسب ها

وام ودیعه مسکن
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا