هفتاد‌ و چهارمین شماره هفته نامه الکترونیکی عصر ساختمان منتشر شد

عصر ساختمان- هفتاد‌وچهارمین شماره از هفته نامه الکترونیکی تخصصی "عصرساختمان" که به عنوان مرجعی آنلاین، به صورت هفتگی، در قالب تولید محتوای دیجیتال در حوزه‌های مرتبط با ساختمان اعم از مسکن، ساخت و ساز، معماری و دکوراسیون داخلی، مارکتینگ و کاشی و سرامیک در حال فعالیت است، منتشر شد.

چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸:۰۰

هفتاد‌ و چهارمین شماره هفته نامه الکترونیکی عصر ساختمان منتشر شد

به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان»، ششمین نمایشگاه بین‌المللی ساختمان بغداد در تاریخ 21 الی 24 خرداد در کشور عراق برگزار شد، و با توجه به حضور "عصر ساختمان" در این رویداد بین المللی، گزارش‌های ویدیویی منتخب از شرکت‌های ایرانی را در صفحه 4 و 5 این هفته‌‌نامه می‌توانید مشاهده کنید.
"ایوان مدائن اصالت معماری ساسانی" مطلبی در مورد بنای تاریخی "طاق کسری" است که در شهر بغداد پایتخت کشور عراق واقع شده، و با توجه به جذابیت‌هایی که دارد تیتر یک هفته‌نامه را نیز به خود اختصاص داده است، این مطلب در صفحه 8 قرار دارد.
جدیدترین اخبار حوزه مسکن را در صفحه دوم این هفته‌نامه مطالعه می‌کنید‌ و در بخش گزارش این هفته‌نامه که در صفحه 3 قرار دارد، گزارشی با عنوان "مزایا و معایب شغل مشاور املاک در آموزش مشاور ملاک" را مطالعه می‌کنید.
"نورپردازی در دکوراسیون داخلی" عنوان مطلبی است که به اهمیت نقش نور در دکوراسیون داخلی می‌پردازد، این مطلب در صفحه 6 قرار دارد.
با توجه به وقوع سیل‌های اخیر در کشور، مطلبی با عنوان "راهکارهای پیشرفته برای کنترل سیل" در صفحه 7 این هفته‌نامه قرار دارد که روش‌های نوین مهار سیل را در کشورهای پیشرفته را بررسی می‌کند.

برای دسترسی به نسخه کامل هفته نامه الکترونیکی «عصر ساختمان» اینجا کلیک کنید.

برچسب ها

ساخت و سازکاشی و سرامیکعصر ساختمانمعماریدکوراسیون داخلیهفته نامه الکتریکی «عصر ساختمان»مارکتینگ
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا