مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل شرکت پرشیا جام خبر داد:

خاص ترین رویداد جهان در چهارمین نمایشگاه صنعت شیشه اتفاق می‌افتد

عصر ساختمان- چهارمین نمایشگاه صنایع شیشه، بلور، کریستال، لوازم و تجهیزات وابسته از فردا هشتم تیر ماه در مرکز برگزاری دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران فعالیت خود را آغاز می کند. پیمان سلیمی مدیر عامل شرکت فنی مهندسی پرشیا جام در گفت‌وگو با خبرنگار عصر ساختمان خبر داد که در این نمایشگاه قرار است یک رویداد خاص برای اولین بار در جهان توسط این شرکت صورت بگیرد.

خاص ترین رویداد جهان در چهارمین نمایشگاه صنعت شیشه اتفاق می‌افتد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان»، مدیر عامل شرکت پرشیا جام در مورد حضور این شرکت در نمایشگاه افزود: هدف این شرکت برای شرکت در این رویداد، دیدار با دوستان، همکاران و مشتریان است. وی همچنین معرفی پروژه‌های انجام شده، معرفی محصولات در حال تولید، معرفی محصولات و دست‌آوردهای جدید در حوزه‌های معماری، کنترل انرژی و امنیتی را نیز جز اصلی‌ترین اهداف حضور در این نمایشگاه عنوان کرد.
    سلیمی در ادامه عنوان کرد: برای اولین بار در جهان در محیط نمایشگاهی قرار است یک رویداد خاص که مرتبط به یکی از تست‌‎ های تخصصی شیشه‌های امنیتی است اتفاق بیافتد. از تمامی علاقه‌مندان دعوت می‌شود برای حضور در این رویداد خاص در روز نخست نمایشگاه در غرفه پرشیا جام حضور به‌هم رسانند. همچنین برای آن دسته از علاقه‌مندانی که فرصت حضور در نمایشگاه را ندارند، این برنامه به‌صورت لایو از اینستاگرام این شرکت پخش خواهد شد. 
    وی در ادامه افزود: نظر به این که این قبل نمایشگاه‌ها عموما در خارج از کشور برگزار می‌شوند ولی اکنون چهار دوره است که در کشورمان شاهد برگزاری این قبیل رویدادها هستیم، از تمامی همکاران و دست اندرکاران این حوزه تقاضا دارم به‌منظور حمایت و کمک به توسعه و تعالی این چنین برنامه‌ها، در نمایشگاه امسال حضور به‌هم رسانند.
    شرکت فنی مهندسی پرشیا جام تولید کننده طیف گسترده‌‌ای از شیشه‌های ایمنی و سکوریت در ضخامت‌های مختلف، انواع شیشه‌های دوجداره و چندجداره، کنترل‌کننده انرژی و عایق صوتی، شیشه‌های لمینت در ضخامت‌ها و ابعاد مختلف، شیشه‌های لمینت محدودکننده UV، انواع شیشه‌های دکوراتیو، لمینت‌های دکوراتیو، دکوراتیو سندبلاست (با استفاده از تکنولوژی پیشرفته لیزری)، طیف گسترده‌ای از شیشه‌های امنیتی ( ضدگلوله، ضدانفجار و مقاوم در برابر سرقت)، شیشه‌های گروه صنعتی شامل شیشه‌های یخچال، اجاق‌‎گار، بخاری و انواع و اقسام شیشه‌های مورد نیاز در لوازم خانگی گاز سوز است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو