مدیران خودروعصر اعتبار

اجاره بهای امسال خوابگاه ها چقدر است؟

عصر ساختمان- نرخ اجاره‌بهای خوابگاه‌های دانشجویی برای سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ در دوره‌های روزانه نوبت دوم و متاهلی اعلام شد.

اجاره بهای امسال خوابگاه ها چقدر است؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان»، نرخ اجاره بهای خوابگاه‌های دانشجویی سال تحصیلی 1401 در دوره‌های روزانه مجردی، روزانه متاهلی و خوابگاه‌های متاهلی اعلام شد.

    براین اساس اجاره‌بهای خوابگاه‌های روزانه مجردی در سطوح یک و دو برای اتاق‌های یک نفره بیش از 587 هزارتومان، اتاق‌های سه تا چهار نفره 469 هزار تومان، اتاق‌های پنج تا شش نفره 411 هزارتومان و در نهایت برای اتاق‌های هفت و هشت نفره 352 هزار تومان تعیین شده است.

    همچنین نرخ اجاره بهای خوابگاه‌های مجردی دانشجویان نوبت دوم یا شبانه برای سطوح یک و دو در اتاق‌های یک و دو نفره بیش از 880 هزارتومان، اتاق‌های سه و چهار نفره 704 هزارتومان، اتاق‌های پنج و شش نفره 616 هزار تومان و اتاق‌های هفت و هشت نفره نیز 528 هزار تومان می باشد.

    طبق این نرخ اجاره‌بهای خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان روزانه برای سطح چهار با امکانات مشترک 675 هزار تومان و دانشجویان متاهلی دوره شبانه نیز بیش از یک میلیون تومان تعیین شده است.

    همچنین برای دانشجویان با سنوات اضافه مبالغ فوق افزایش خواهد یافت در واقع دانشجویان سنوات اضافه در نیم سال اول به میزان صد درصد، در نیم سال دوم 150درصد و در نیم سال سوم نیز 200 درصد افزایش اجاره‌بها خواهند داشت و سکونت غیرمجاز مشمول جریمه 10 برابری خواهد شد.

    دانشجویان مهمان، بورسیه و شاغل نیز مشمول 50 درصدی افزایش نرخ اجاره بها خواهند شد. براین اساس مبنای محاسبه برای ترم‌های اول و دوم، چهار ماه و نیم برای تابستان 2.5 می‌باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی