مدیران خودروعصر اعتبار

۵ پروژه عمرانی و خدماتی در شهرک صنعتی شکوهیه قم افتتاح شد

عصر ساختمان- همزمان روز ملی حمایت از صنایع کوچک پنچ پروژه عمرانی و خدماتی طی مراسمی با حضور معاون پشتیبانی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در شهرک صنعتی شکوهیه قم افتتاح شد.

۵ پروژه عمرانی و خدماتی در شهرک صنعتی شکوهیه قم افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر ، هوشنگ فرجی معاون پشتیبانی منابع انسانی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، در حاشیه افتتاح رسمی 5 پروژه عمرانی و خدماتی شهرک صنعتی شکوهیه طی سخنانی اظهارداشت: سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به دنبال آن است تا با یک برنامه‌ریزی دقیق و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مشکلات واحدهای تولیدی را به حداقل کاهش دهد.

    وی فعال سازی واحدهای صنعتی راکد و افزایش بهره‌وری در سایر واحدهای صنعتی را از برنامه‌های سال جاری این سازمان برشمرد و گفت: در این زمینه کارهای میدانی خوبی صورت گرفته و از ابتدای سال جاری حضور معاونین و مدیران سازمان صنایع کوچک در سطح شهرک‌های صنعتی کشور چند برابر شده تا ان شاء الله بتوانیم در راستای خواست مقام معظم رهبری و تلاش‌های دولت ما نیز اقدامات عملی شایسته ای‌ای انجام دهیم.

    معاون پشتیبانی و منابع انسانی سازمان صنایع کوچک، حضور در واحدهای صنعتی و شنیدن مشکلات و صدور دستورات مقتضی، برگزاری دوره‌های آموزشی، توسعه خوشه‌های صنعتی و تلاش برای تأمین منابع مالی واحدهای تولیدی را از دیگر برنامه‌های این سازمان برشمرد و افزود: شرکت شهرک‌ها در سطح استان‌ها تمام تلاش خود را انجام می‌دهند ولی برخی مشکلات وجود دارد که از حوزه استان‌ها خارج است.

    وی با افتتاح رسمی نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک استان قم در شهرک صنعتی شکوهیه به صورت نمادین پنج پروژه عمرانی و خدماتی را نیز افتتاح کرد و گفت: این نمایشگاه مقدمه خوبی است برای فعالیت بازرگانی و شناساندن محصولات و توانمندی‌های صنایع کوچک قم که امکان حضور دائمی در نمایشگاه‌ها را ندارند.

    فرجی از فعالان بازار و علاقمندان به کالای ایرانی و تولید داخل خواست تا با حضور و بازدید از این نمایشگاه از ظرفیت بالای شهرک‌های صنعتی استان بهره ببرند.

    امیر طیبی نژاد، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم نیز در حاشیه این افتتاحیه گفت: امروز پنج پروژه عمرانی و خدمانی همزمان با 21 مرداد روز ملی حمایت از صنایع کوچک در شهرک صنعتی شکوهیه با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد ریال از منابع داخلی این شرکت افتتاح شد.

    وی افزود: این پروژه شامل 8 واحد کارگاهی 450 متری به ارزش 15 میلیاردریال، اتصال 500 واحد صنعتی به شبکه جمع آوری فاضلاب با هزینه‌ای‌ بالغ بر 5 میلیاردریال، اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در سطح خیابان‌های فاز توسعه با 10 میلیارد ریال، تهیه تجهیزات و اجرای شبکه روشنایی فاز توسعه به ارزش 8 میلیاردریال و نمایشگاه دائمی تولیدات صنایع کوچک و متوسط شهرک‌های صنعتی می‌باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو