مدیران خودروعصر اعتبار

فردا؛ امضای تفاهم‌نامه ساخت ۹۰ هزار واحد مسکونی در پایتخت

عصر ساختمان- سخنگوی شهرداری تهران گفت: فردا سه شنبه تفاهم‌نامه ساخت حدود ۹۰ هزار واحد مسکونی در پایتخت امضا خواهد شد، این تعداد واحد به سایر پروژه‌هایی که تاکنون به مرحله کلنگ زنی و ساخت رسیده است، اضافه می‌شود.

فردا؛ امضای تفاهم‌نامه ساخت ۹۰ هزار واحد مسکونی در پایتخت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایسنا، عبدالمطهر محمدخانی با اشاره به تفاهم‌نامه جدید شهرداری تهران با دستگاه‌های مختلف برای تامین مسکن در پایتخت، اظهار کرد: فردا سه شنبه قرار است شهرداری تهران با سپاه، ارتش، فرماندهی انتظامی، شستا و شرکت برنا تهاتر ایرانیان تفاهم‌نامه‌ای را جهت ساخت و تولید مسکن در پایتخت داشته باشد.

    وی با اشاره به اینکه این اقدام در جهت استمرار ساخت مسکن در پایتخت بوده و مربوط به پروژه‌های قرارگاه جهادی مسکن است، گفت: قرار است تا 20 هزار واحد توسط سپاه، 15 هزار واحد توسط ارتش، 5 هزار واحد توسط فرماندهی انتظامی، 50 هزار واحد توسط شستا  و 10 هزار واحد توسط شرکت برنا تهاتر ایرانیان، ساخته شود.

    محمدخانی بیان کرد: تمام پروژه‌هایی که قرار است فردا تفاهم‌نامه آن به امضا برسد، 3 ساله است و به زودی ساخته خواهد شد. قدر و سهم شهرداری تهران در هر پروژه‌ای متفاوت است؛ اما بیشترین اقداماتی که شهرداری تهران در بحث ساخت مسکن دنبال می‌کند، تسهیل‌گری و رفع موانع است.

    سخنگوی شهرداری تهران ادامه داد: پیش از آغاز به کار مدیریت شهری فعلی و ورود آقای زاکانی به شهرداری تهران، سازمان نوسازی شهر تهران 2 هزار پروژه در دست اقدام داشت؛ اما درحال حاضر این عدد به 10 هزار پروژه رسیده و وقولی که رئیس سازمان نوسازی داده‌اند نشان ازاین دارد که به زودی این رقم به 20 هزار پروژه برسد.

    وی خاطرنشان کرد: فردا سه شنبه تفاهم‌نامه ساخت حدود 90 هزار واحد مسکونی در پایتخت امضا خواهد شد، این تعداد واحد به سایر پروژه‌هایی که تاکنون به مرحله کلنگ زنی و ساخت رسیده است اضافه می‌شود. اقدامات قرارگاه جهادی مسکن نشان می‌دهد شهرداری تهران در حوزه مسکن در پایتخت برنامه جدی و عملی دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو