مدیران خودروعصر اعتبار

ساخت مسکن برای نیروهای یگان ویژه در تهران

عصر ساختمان- فرمانده یگان‌های ویژه فراجا از افزایش مدت مرخصی و تسهیلات مسکن به عنوان مشوق‌های نیروهای این مجموعه نام برد و گفت: تصمیم و سیاست فرماندهی کل و یگان ویژه ساخت مسکن به جای بومی گرایی است و این موضوع در تهران و در زمینی به مساحت ۷۰ هکتار کلید خورده است.

ساخت مسکن برای نیروهای یگان ویژه در تهران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، سردارحسین کرمی اظهار داشت: طبق سیاست جدید فرماندهی کل انتظامی ایجاد مسکن و تسهیلات مناسب در حوزه مسکن برای تمامی نیروهای فراجا از جمله یگان‌های ویژه است.

    وی ادامه داد: پیش بینی ساخت 100 هزار واحد مسکونی سازمانی که اجرای آن از ابتدای امسال آغاز شده، می‌تواند بخش قابل توجهی از دغدغه نیروهای فراجا به خصوص نیروهای متاهل را فراهم کند.

    فرمانده یگان‌های ویژه فراجا ادامه داد: مجموعه یگان ویژه نیز برای کمک به این اتفاق به صورت داوطلبانه 70 هکتار از پادگان موسی ابن جعفر(ع) را برای ساخت واحدهای مسکونی پیشنهاد داده است.

    سردار کرمی به آغاز انجام عملیات ساخت و ساز در اراضی پیشنهادی یگان ویژه اشاره کرد و افزود: خوشبختانه به سرعت ساخت و سازها در حال انجام است و امیدواریم که به زودی بتوانیم واحدهای مسکونی را به نیروها تحویل دهیم.

    وی همچنین به اعتبارات تخصیص به یگان ویژه برای خرید خانه سازمانی در سال جاری اشاره کرد و گفت: سال گذشته 500 واحد سازمانی در شهر تهران برای مجموعه یگان ویژه خریداری شد و دراختیار نیروها قرار گرفت.

    افزایش بیش از 10 برابری وام ودیعه مسکن

    فرمانده یگان‌های ویژه فراجا افزایش تسهیلات ودیعه مسکن را از اقدامات شایسته فرماندهی کل دانست و گفت: متاسفانه در گذشته وام ودیعه مسکن حدود 10 تا 15 میلیون تومان بود که طی یکسال اخیر افزایش بیش از 10 برابری داشته است.

    به گفته سردار کرمی، اکنون تسهیلات ودیعه و اجاره مسکن به حدود 150 تا 200 میلیون تومان رسیده که بخش از نیاز نیروهای انتظامی برای تهیه مسکن را برطرف می‌کند.

    وی با اشاره به موضوع تخصصی فعالیت یگان‌های ویژه اضافه کرد: افزایش مدت مرخصی ها از دیگر طرح‌های تشویقی برای مجموعه ما به شمار می‌رود که در طرح امام حسین (ع) ویژه متاهلان، مدت مرخصی آنان افزایش یافته است.

    او در پایان تاکید کرد: خوشبختانه اقدامات مناسبی در حوزه معیشت و مسکن نیروهای مجموعه یگان ویژه و دیگر بخش های انتظامی در حال انجام است که می تواند دلگرمی مناسبی برای نیروها باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو