مدیران خودروعصر اعتبار

عملیات ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی مددجویان یزد با حضور رییس کمیته امداد آغاز شد

عصر ساختمان- عملیات ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی مددجویان استان یزد روز پنجشنبه در آیینی با حضور سید مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد کشور و جمعی از مسئولان استان در روستای شحنه آغاز شد.

عملیات ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی مددجویان یزد با حضور رییس کمیته امداد آغاز شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از  ایرنا، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: این 200 واحد در قالب طرح پردیس حیات توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج سازندگی ساخته می‌شود.

    سیدمرتضی بختیاری در این آیین با قدردانی از حمایت و همراهی مسئولان و خیران استان یزد افزود: این منازل تا دهه فجر سال آینده تکمیل می شود و در اختیار مددجویان قرار خواهد گرفت و بر اساس برنامه ریزی انجام شده، تامین تسهیلات این واحدها بر عهده بنیاد مسکن، ایجاد زیرساخت‌ها و تامین زمین برعهده استاندار و اداره‌کل راه و شهرسازی استان و تامین بخشی از اعتبار ساخت با کمک مجلس شورای اسلامی از محل بودجه دولتی و کمک‌های خیری انجام می شود.

    وی ادامه داد: قرار است 2 هزار واحد مسکونی مددجویان در یزد ساخته شود که تفاهم‌نامه آن بین استانداری، اداره کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و کمیته امداد امام خمینی(ره) در 11 شهر و در قالب طرح نهضت ملی مسکن به امضا رسیده است.

    بختیاری با بیان اینکه همه مددجویان استان یزد با اجرای این طرح خانه دار می‌شوند، افزود: در این تفاهم‌نامه مقرر شده است که زمین مورد نیاز برای ساخت 2 هزار واحد مسکونی مددجویان استان یزد تامین شود.

    کمیته امداد امام خمینی(ره) علاوه بر خدمت‌رسانی به 28 هزار خانوار نیازمند زیرپوشش در استان یزد در قالب اشتغال، مسکن، معیشت، درمانی، حقوقی و فرهنگی، به سایر افراد نیازمند نیز به صورت موردی خدمات‌ ارائه می‌دهد.

    استان یزد یک میلیون و 250 هزار نفر جمعیت دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی