مدیران خودروعصر اعتبار

افت فشار گاز بخش خانگی در خراسان شمالی

عصر ساختمان- خراسان شمالی بخش خانگی در خراسان شمالی با افت فشار گاز مواجه شد.

افت فشار گاز بخش خانگی در خراسان شمالی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا،سید محمود هاشمی اظهار کرد: اکنون به خاطر افزایش مصرف گاز ناشی از کاهش شدید دمای هوا، بخش خانگی در استان با افت فشار گاز مواجه شده است.

    وی افزود: مصرف گاز در خراسان شمالی طی روز گذشته (چهارشنبه) 350 هزار متر مکعب نسبت به روز سه‌شنبه افزایش یافته است که عدد بالایی به حساب می آید.

    وی ادامه داد: در حال حاضر به دنبال ایجاد محدودیت‌های گازی بیشتر در استان برای صنایع هستیم تا گاز بخش خانگی در استان قطع نشود.

    هاشمی تصریح کرد: اگر گاز خانگی در استان به مرحله قطع شدگی کامل برسد، حدود 2 هفته طول می‌کشد تا مجددا وصل شود.

    وی ادامه داد: برای وصل کردن مجدد گاز در صورت قطع شدن، همکاران ما باید منزل به منزل پیش بروند که سبب طولانی شدن عملیات برقراری مجدد گاز می شود. لذا از مردم درخواست داریم بیش از قبل نسبت به صرفه جویی در مصرف گاز اهتمام بورزند.

    وی مصرف گاز طی 24 ساعت گذشته در استان را 7 میلیون و 250 هزار متر مکعب اعلام کرد و گفت: خوشبختانه تدبیر استاندار خراسان شمالی در دورکار کردن ادارات و دستگاه های اجرایی استان سبب کاهش یک میلیون و 600 هزار متر مکعبی در مصرف گاز استان شد و اگر این تدبیر انجام نمی‌شد الان گاز استان قطع شده بود.

    قطع گاز 54 دستگاه اداری به دلیل تخلف

    مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی همچنین از قطع گاز دستگاه های اداری و اجرایی متخلف در استان خبر داد و گفت: در این راستا، گاز 54 دستگاه اداری و اجرایی که به مصوبه استان مبنی بر دورکاری کارمندان یا کاهش دمای فضای اداری و خاموش کردن سیستم های گرمایشی در ساعات غیر اداری توجه نکرده بودند، قطع شد.

    هاشمی تصریح کرد: آخرین مورد از این موضوع مربوط به دانشگاه دولتی بجنورد است که به خاطر بی‌توجهی به دستور استاندار و فعال بودن سیستم گرمایشی موتورخانه آن در 60 درجه و حضور پرسنل اداری مجموعه، گاز بخش اداری آن قطع شد و تا زمانی که شرایط عادی شود یا تعهد دهند وصل نخواهد شد.

    وی با بیان اینکه از مجموعه های اداری و دولتی به ویژه مسئولان دانشگاه انتظار می رود با عمل به تصمیمات استانی، از قطع گاز در بخش خانگی جلوگیری کنند، اظهار کرد: در این خصوص با هیچ دستگاهی تعارف نداریم و در صورت تخلف، حتما برخورد خواهیم کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار