مدیران خودروعصر اعتبار

مراجعه ۱۰ هزار نفر حاشیه‌نشین برای دریافت سند

عصر ساختمان- در شرایطی که کمتر از ۱۰ هزار نفر از ساکنان سکونتگاه‌های غیررسمی برای دریافت سند مراجعه کرده‌اند، مهلت ثبت نام برای این منظور تا پایان سال جاری تعیین شده است.

مراجعه ۱۰ هزار نفر حاشیه‌نشین برای دریافت سند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، حاشیه‌نشینانی که در محدوده شهرها زندگی می‌کنند و کسانی که خانه آنها در سکونتگاه‌های غیررسمی است برای دریافت خدمات شهری و دریافت تسهیلات نوسازی باید سند دریافت کنند.

    روز گذشته محمد آیینی ـ مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران اعلام کرد که متقاضیان ساکن در سکونتگاه‌های غیررسمی به منظور دریافت سند تا پایان سال مهلت دارند برای ثبت نام به نشانی www.facility.udrc.ir  مراجعه کنند.

    هم‌چنین در این خصوص مهرداد بذرپاش ـ وزیر راه و شهرسازی خبر داد کمتر از 10 هزار نفر از حاشیه‌نشینان و ساکنین سکونتگاه‌های غیررسمی برای دریافت سند مراجعه و تشکیل پرونده داده‌اند.

    وی افزود: بعضی از این افراد در محدوده شهری نبوده در حریم شهرها هستند که مشمول سند نمی‌شوند. ولی برای کسانی که در محدوه بوده همکاران ما در شرکت بازآفرینی در حال تکمیل هرچه سریعتر پرونده‌ها هستند. این افراد در مناطقی ساکن هستند که در سال‌های گذشته سند اخذ نکردند. خانه ساخته شده و به هر دلیل مجوزهای لازم را نداشته  است. اینها می‌توانند برای ثبت نام به سامانه مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی