مدیران خودروعصر اعتبار

تخریب ۱۰۰ واحد غیرمجاز در اراضی ملی شهرستان دماوند

عصر ساختمان- مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در حاشیه تخریب ۱۰۰ واحد غیرمجاز در اراضی ملی شهرستان دماوند، گفت: با هماهنگی دادستان و شورای حفظ حقوق بیت‌المال و با تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز در چهار منطقه از شهرستان دماوند، اراضی ملی به حالت اولیه خود برگشتند.

تخریب ۱۰۰ واحد غیرمجاز در اراضی ملی شهرستان دماوند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایرنا، خلیل محبت خواه اظهار داشت: با هماهنگی دادستانی و شورای حفظ حقوق بیت‌المال و با تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز در چهار نقطه از شهرستان دماوند، اراضی ملی به حالت اولیه خود برگشتند.

    وی افزود: اقدام روز گذشته که با تعامل پنج دستگاه صورت گرفت، یک اقدام جهادی بود، اما راضی به تخریب اموال مردم نیستیم. وظیفه ما صیانت از اموال عمومی و اراضی ملی و بیت‌المال است. از مردم می‌خواهیم قانون را رعایت کنند و به اموال عمومی و ملی دست‌درازی نکنند.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز را ضربه زمین‌خواران به خودشان عنوان کرد و تصریح کرد: برای هر تخریب علاوه بر ضرر به اموال شخصی زمین‌خواران نیاز به بسیج نیروها و یگان‌های ویژه جهت مقابله با زمین‌خواری هست و این بسیج امکانات و نیروها هزینه‌بر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی