مدیران خودروعصر اعتبار

کاهش ۱۰ درصدی قیمت آپارتمان در اندیشه

عصر ساختمان- قیمت آپارتمان‌ها در شهر اندیشه نیز همزمان با دیگر شهرها از جمله پرند و پردیس در مدار کاهشی قرار گرفته و آمارها نشان‌دهنده از کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی قیمت در این شهر است.

کاهش ۱۰ درصدی قیمت آپارتمان در اندیشه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، مشاهدات میدانی خبرنگار ایرنا از بنگاه‌های املاک در شهر اندیشه، نشان دهنده کاهش 15 درصدی قیمت مسکن در این شهر است.

    به گفته مشاوران املاک فعال در این منطقه، طی یک ماه گذشته قیمت مسکن در شهر اندیشه متری بین دو تا چهار میلیون تومان کاهش یافته به طوری که هر واحد حدود 50 تا 300 میلیون تومان بستگی به شرایط افت قیمت داشته است.

    به عنوان مثال، قیمت واحد 71 متری با تمام امکانات از 2 میلیارد و 650 میلیون تومان به 2 میلیارد و 580 میلیون تومان رسیده است.

    همچنین آپارتمان 76 متری با تمام امکانات را در یک ماه پیش حدود 2 میلیارد و 700 میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده بودند، اما امروز قیمت این واحد حدود 200 تا 300 میلیون تومان کاهش یافته است.

    بنگاه‌های املاک فعال در شهر اندیشه بر این باور هستند که فروشنده‌ها به خصوص کسانی که پول لازم هستند کاهش بیشتری داده‌اند، اما با وجود این تخفیف‌ها باز هم خریداران استقبال نمی‌کنند.

    سازندگانی که به دنبال احتکار مسکن هستند

    با وجود کاهش قیمت مسکن در اندیشه، اما سازندگانی در این شهر در حال ساخت و ساز هستند که با وجود اتمام واحدهای خود، نسبت به احتکار مسکن اقدام کرده‌اند؛ مسأله‌ای که به عقیده مشاوران املاک می‌تواند زنگ خطری برای افزایش مجدد قیمت مسکن در این شهر باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی