مدیران خودروعصر اعتبار

صادرات سالیانه ۲ میلیون دلاری در صنعت آسانسور

عصر ساختمان- معاون ماشین آلات وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: صادرات صنعت آسانسور سالیانه ۲ میلیون دلار است که به دنبال تقویت و توسعه صادرات به کشورهای مختلف هستیم.

صادرات سالیانه ۲ میلیون دلاری در صنعت آسانسور
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، «سید محمد موسوی» امروز (جمعه) در آیین افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آسانسور اظهار داشت: صنعت آسانسور در کشورمان نوپا نیست و با تعاملات در صدد توسعه صادرات هستیم.

    وی افزود: صنعت آسانسور و پله برقی با ایجاد اشتغال برای 50 هزار نفر فعال است.

    معاون ماشین آلات وزارت صمت با اشاره به اینکه 400 شرکت صنفی در صنعت آسانسور و پله برقی فعال است، گفت: 50 شرکت دارای پروانه بهره برداری از وزارت صمت است.

    وی عنوان‌کرد: 30 شرکت دانش بنیان در صنعت آسانسور و پله برقی فعال هستند که از تکنولوژی ها روز استفاده می‌کنند.

    موسوی با اشاره ظرفیت نصب سالیانه 80 هزار تجهیز در صنعت آسانسور، گفت: این اقدام کار بزرگی بود که در مسکن مهر رقم خورد که امیدوارم در نهضت ملی مسکن نیز این ظرفیت افزایش یابد.

    وی خاطرنشان‌کرد: سالیانه 30 هزار تجهیز صنعت آسانسوری پله برقی استفاده می‌شود که با رونق صادرات و ساخت مسکن می‌توانیم شاهد افزایش استفاده از این صنعت باشیم.

    به گزارش ایرنا، دوازدهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی با حضور بیش از 130 شرکت داخلی و خارجی با حضور «بهمن عبداللهی» رییس اتاق تعاون ایران، معاون ماشین آلات وزارت صمت و برخی نمایندگان مجلس در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد و آغاز به‌کار کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی