مدیران خودروعصر اعتبار

تدوین ­دستورالعمل صدور تاییدیه ایمنی آسانسور

عصر ساختمان- ­دستورالعمل و ضوابط مرتبط با صدور تاییدیه ایمنی آسانسور‌های برقی و هیدرولیکی تدوین شد.

تدوین ­دستورالعمل صدور تاییدیه ایمنی آسانسور
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از صدا و سیما، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در نشست مشترک با رئیس، نایب رئیس و دبیران سندیکاها، انجمن و اتحادیه تولیدکنندگان آسانسور و پله برقی، از روزآمد شدن دستورالعمل‌های تایید نوع برای بهره برداری از آسانسور خبر داد و گفت: در این مسیر از نقطه نظرات تخصصی اعضای سندیکاها، انجمن و اتحادیه در ترسیم نهایی دستورالعمل جدید استفاده شده است.

    این نشست پس از تدوین دستورالعمل تعیین ضوابط مرتبط با صدور تاییدیه ایمنی آسانسور‌های برقی و هیدرولیکی برگزار شد.

    مهدی اسلام پناه، هدف از تدوین این دستورالعمل را تعیین نحوه اجرای ارزیابی‌انطباق مرتبط با آسانسور دانست و گفت: مسئولیت اجرای این دستورالعمل برعهده واحد‌های تولیدی است و سازمان ملی استاندارد ایران طبق قانون، نظارت بر حسن اجرای آن را خواهد داشت.

    رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با تاکید بر روزآمد کردن دستورالعمل‌های قدیمی اظهار داشت: تمام اقدامات در دوره تحولی سازمان ملی استاندارد ایران با هدف تسهیل گری، افزایش توان رقابت پذیری تولیدکنندگان و صاحبان صنایع انجام می‌شود و به همین منظور ابتدای امسال بسته تحولی بهار خدمت در دولت مردمی؛ با محوریت رشد تولید کیفی را تدوین کردیم که اعتبار این بسته تا پایان اردیبهشت 1403 است.

    اسلام پناه در خصوص ایجاد سامانه مرجع ویژه آسانسور در درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی استاندارد ایران تاکید کرد: تمام سامانه‌ها باید تجمیع و یکپارچه سازی شود و دیگر سامانه‌های مشابه نیز به این سامانه متصل شوند.

    رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به حدود 3 هزار واحد تولیدکننده و خدمات آسانسور و پله برقی دارای پروانه در این صنعت اظهار داشت: اجماع نظرات و یکپارچگی اطلاعات در این صنعت به رفع بسیاری از معضلات، حذف شرکت‌های نامعتبر و از همه مهمتر رضایت مصرف کنندگان می‌انجامد.

    در این نشست روسای سندیکاها، انجمن و اتحادیه تولیدکنندگان و خدمات آسانسور، نظرات تکمیلی خود را برای اجرای صحیح دستورالعمل اظهار داشتند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو