مدیران خودروعصر اعتبار

بذرپاش:

تاکنون ۲۵۰هزار قطعه زمین به واجدین شرایط قانون جوانی جمعیت واگذار شده است

عصر ساختمان- وزیر راه گفت: در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت واگذاری ۴۰۰هزار قطعه زمین را هدفگذاری کرده‌ایم که تاکنون ۲۵۰هزار قطعه واگذار شده است.

تاکنون ۲۵۰هزار قطعه زمین به واجدین شرایط قانون جوانی جمعیت واگذار شده است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت گفت: موافقتنامه جامع بین ایران و سوریه که چند سال معطل مانده بود به تصویب رسیده است و این لایحه به مجلس می‌رود، این سند جامع همکاری بین دو کشور است که تصمیم مهمی خواهد بود و توافقات زیادی داریم که در حال انجام است و رئیس کمیسیون سوری به‌زودی به ایران خواهد آمد تا مصوبات سفر رئیس‌جمهور به سوریه را دنبال کنیم.

    وی افزود: هفته گذشته با حضور رئیس‌جمهور مسیر کوهستانی 136کیلومتری ـ یکی از سخت‌ترین پروژه‌های راهسازی کشور ـ در استان کهگیلویه و بویراحمد به افتتاح رسید و حدود 10 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری داشته است، این از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به کهگیلویه و بویراحمد بود که سال‌ها معطل مانده بود و به افتتاح رسید.

    بذرپاش گفت:‌ روز گذشته با حضور معاون اول رئیس‌جمهور آزادراه تهران ـ شمال مورد بررسی قرار گرفت و مسیر برگشت فاز 2 تا دهه فجر سال آینده به افتتاح می‌رسد. فرایند مقدماتی تجهیز کارگاه قطعه سوم این آزادراه انجام می‌شود.

    وزیر راه خاطرنشان کرد: در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت واگذاری 400 هزار قطعه زمین را هدف‌گذاری کرده‌ایم که تاکنون 250هزار قطعه واگذار شده است، همچنین  امروز رئیس بانک مرکزی خبرهای خوبی در حوزه کاهش قیمت مسکن در شهر تهران داد. کاهش قیمت در شهر جدید عددهای بسیار خوبی است.

    وی با بیان اینکه قیمت مسکن در سالهای گذشته بدون دلیل بالا رفته بود، گفت: بازار مسکن یکی از رهاشده‌ترین بازارها در کشور است و هیچ سقف و کفی در قیمت‌گذاری این بازار وجود نداشت و ما با ورود جدی توانستیم اقدام‌های مؤثری در کنترل قیمت‌ها داشته باشیم از جمله اینکه  بیش از 2 هزار واحد صنفی املاک به‌دلیل تخلف پلمب شدند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو