مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس اعلام کرد

تکمیل و تحویل واحدهای مسکن مهر و نهضت ملی مسکن پردیس تا ۱۴۰۳

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه واحدهای مسکن مهر و نهضت ملی مسکن پردیس تا پایان ۱۴۰۳ تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود از برنامه آن شرکت برای اراضی بلاتکلیف مانده پردیس برای اجرای مسکن خبر داد.

تکمیل و تحویل واحدهای مسکن مهر و نهضت ملی مسکن پردیس تا ۱۴۰۳
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، خلیل محبت‌خواه - مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس - در خصوص واحدهای مسکن مهر پردیس،  برنامه اجرا و تکمیل آنها، طرح نهضت ملی مسکن و برنامه تکمیل و تحویل آنها به تشریح وضعیت موجود پرداخت.

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اعلام اینکه 84 هزار و 172 واحد مسکن مهر از سال 1390 در شهر جدید پردیس شروع شد که تا ابتدای امسال رقم باقیمانده مسکن مهر به 30 هزار و 821 واحد رسید، گفت: در مهرماه سال جاری 10 هزار واحد تکمیل و در مراسمی به متقاضیان تحویل شد و هم‌اکنون واحدهای باقیمانده مسکن مهر به 19  هزار و 821 واحد رسیده است. 

    افتتاح 7000 واحد مسکن مهر پردیس تا 2 ماه آینده

    محبت‌خواه افزود: برای 7000 واحد مسکن مهری که 80 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند برنامه داریم تا طی دو ماه آینده این واحدها را تکمیل کرده و تحویل متقاضیان بدهیم. همچنین، 5000 واحد مسکن مهر پردیس که در حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند تا پایان سال تکمیل و تکمیل می‌شود.

    وی ادامه داد: برنامه‌ریزی شده است تا 7821 واحدی که برای سال 1403 در پردیس باقی می‌ماند تا پایان همان سال تکمیل و تحویل متقاضیان شود.

    محبت‌خواه تصریح کرد: با توجه به اینکه مردم به تعهدات خود در قبال مسکن مهر عمل کردند منابعی لازم است تا واحدهای باقیمانده مسکن مهر تکمیل شود که در حال برنامه‌ریزی هستیم تا منابع تکمیل این واحدها از سه محل منابع داخلی شرکت عمران شهر پردیس، فروش زمین و منابع شرکت مادر و همچنین صندوق ملی مسکن تامین شود.

    وی میزان واحدهای در حال احداث طرح نهضت ملی مسکن را که از سال 1399 در شهر جدید پردیس آغاز شد، معادل 2500 واحد عنوان کرد و افزود: این واحدها در حال حاضر 48 درصد پیشرفت فیزیکی دارند که در حال احداث هستند.

    محبت‌خواه گفت: برنامه‌ریزی برای تکمیل طرح نهضت ملی مسکن 1403 است و دنبال تامین منابع تکمیل این تعداد واحد مسکونی هستیم.

    اراضی بلاتکلیف مانده پردیس برای تولید مسکن استفاده می‌شود

    بنا بر اعلام وزارت راه و شهرسازی، وی در خصوص همکاری صندوق ملی مسکن توضیح داد: برای تکمیل واحدهای مسکونی در دست اجرا در شهر جدید پردیس باید یکسری از تعهدات از سوی شرکت مادر تامین شود تا این پروژه که زندگی مردم به آن وابسته است تکمیل و تحویل شود.

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: پیشنهاد کردیم تا زمین‌هایی که متعلق به شرکت عمران شهر جدید پردیس بوده و واگذار شده و چندین سال است که روی آنها کاری انجام نشده به شرکت عمران شهر جدید بازگردانده شود.

    وی تصریح کرد: برخی اراضی واگذار شده در پردیس تغییر کاربری دادند که این تغییر کاربری‌ها طبق ضوابط نبوده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو