مدیران خودروعصر اعتبار

ابلاغ وام ۳۵۰میلیونی مسکن روستایی تا چند روز آینده

عصر ساختمان- مدیرکل مسکن روستایی بنیاد مسکن از ابلاغ وام جدید مسکن روستایی تا چند روز آینده خبر داد و گفت: تضمین‌ مابه‌التفاوت نرخ سود وام را صندوق ملی مسکن صادر می‌کند.

ابلاغ وام ۳۵۰میلیونی مسکن روستایی تا چند روز آینده
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، سیدرضا حمیدی درباره وام مسکن 350 میلیون تومانی اظهار کرد: سال گذشته سقف تسهیلات 2 برابر و 200 میلیون تومان شد. از 210 هزار واحد تاکنون 180 هزار فقره منجر به امضای قرارداد با بانک شده است.

    وی ادامه داد: امسال پیش‌نویس مصوبه افزایش سقف وام مسکن روستایی به سازمان برنامه و بودجه ارسال شد، در نهایت رقم تسهیلات 350 میلیون تومان برای 350 هزار واحد تعیین شد.

    وی با یادآوری این‌که آبان‌ماه وام مذکور به تصویب هیئت وزیران رسید و به دستگاه‌های اجرایی،‌ بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه ابلاغ شد، گفت:‌ این تسهیلات با توجه به این‌که یارانه‌دار است باید سازمان برنامه و بودجه مابه‌التفاوت نرخ سود یعنی 18 درصد را برای صندوق ملی مسکن تضمین کند.

    وی با بیان این‌که این صندوق نیز تضمین‌های لازم را برای بانک‌های عامل صادر می‌کند، افزود: این روند طی و صورت‌جلسه و مکاتبات انجام شده است. طی چند روز آینده تضمین‌نامه توسط سازمان برنامه صادر می‌شود و متعاقب آن ابلاغ به بانک‌ها و سهمیه توسط بانک مرکزی انجام خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی