مدیران خودروعصر اعتبار

جهش ۶۰ درصدی تامین زمین نهضت ملی مسکن

عصر ساختمان- رئیس هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید از جهش ۶۰ درصدی تأمین زمین در طرح نهضت ملی مسکن شهرهای جدید طی یکماه اخیر خبر داد.

جهش ۶۰ درصدی تامین زمین نهضت ملی مسکن
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم،  سعید غفوری با اشاره به جهش 60درصدی تأمین زمین در طرح نهضت ملی مسکن شهرهای جدید اظهار کرد: از آنجایی که شهرهای جدید نقش عمدهای را در  طرح نهضت ملی مسکن در کشور برعهده گرفته؛ موضوع تامین زمین برای ساخت واحدهای مسکونی و واگذاری زمین به‌صورت گروهی یا انفرادی برای ساخت و همچنین در قالب طرح جوانی جمعیت را به جدیت در دستور کار خود قرار داده است.

    وی یادآور شد: تا ابتدای بهمن امسال زمین 205 هزار و 181 واحد در سطح شهرهای جدید تامین شده بود که این رقم دریک ماه گذشته به 333 هزار و 700 واحد افزایش یافته است.

    وی با تأکید بر اینکه عمده تأمین زمین‌ها به تعداد 128 هزار و 519 واحد طی دو هفته اخیر انجام گرفته است گفت: این اقدام از محل الحاق زمین به محدوده شهرها، تغییر کاربری زمین عمدتا غیر خدماتی، تغییر تراکم‌های ساختمانی و همچنین استفاده ازپتانسیل اراضی داخل محدوده شهرها انجام شده و به عنوان منابع تأمین زمین مورد توجه قرار گرفته است.

    سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید تاکید کرد: این اقدام بزرگ بدون شک تحرک جدی در واگذاری و ساخت واحدهای طرح نهضت ملی در سطح شهرهای جدید کشور به همراه خواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی