مدیران خودروعصر اعتبار

واگذاری اراضی، نهضت مردمی‌سازی مسکن را احیا می‌کند

عصر ساختمان- مدیرکل راه‌وشهرسازی گفت: با واگذاری زمین در قالب پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد احیای مردمی‌سازی در مسکن خواهیم بود.

واگذاری اراضی، نهضت مردمی‌سازی مسکن را احیا می‌کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی  با بیان اینکه برای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم یکی از مهم‌ترین کارهایی که می توانیم انجام دهیم واگذاری زمین به مردم و نهضت مردمی سازی مسکن است گفت: خوشبختانه در طرح جهش تولید مسکن که دولت سیزدهم برنامه‌ریزی کرده پیش‌بینی شده است.

    وی با تاکید بر اینکه  بر این اساس توزیع عادلانه زمین اجرا می شود که باعث خواهد شد افرادی که به هر دلیلی نتوانسته‌اند از امکان زمین بهره‌مند شوند گفت: با تخصیص این اراضی و پرداخت تسهیلات  ساخت تدریجی مسکن را پیش ببرند.

    مدیرکل راه و شهرسازی  با اشاره به اینکه  طرح نهضت ملی مسکن نیز یکی از طرح‌هایی است که تولید در آن با مشارکت مردم صورت می‌گیرد گفت:  می‌توان  طرح  نهضت ملی مسکن را نمونه‌ای بارز بر شعار سال 1403 که توسط رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده است، دانست چون نقطه آغاز و پیشرفت این طرح، حضور و مشارکت مردم در پیشرفت طرح ها است.

    جنتی یادآور شد: بنابراین جهش تولید با مشارکت مردم» یکی از شعارهای بسیار خوب است که بر اساس آن باید مردم در صحنه باشند. به این ترتیب می توان به رفع معضل همیشگی مسکن در کشور امیدوار بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی