مدیران خودروعصر اعتبار

هشدار برای ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن در خاک های دارای مشکل

عصر ساختمان- مقام مسئول در وزارت راه وشهرسازی گفت: خاک تمامی پروژه های نهضت ملی مسکن به صورت کامل توسط مهندسان آزمایشگاه خاک بررسی و درصورت داشتن مشکل ارجاع داده می شود.

هشدار برای ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن در خاک های دارای مشکل
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجید کیانپور رئیس آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کشور  با بیان اینکه کیفیت خاک پروژه‌های نهضت ملی مسکن به طور قطع در تمامی شهرها و استان های کشور بررسی می شود افزود: در پروژه‌های عمرانی که به آزمایشگاه مکانیک ارجاع می‌شود مشاور این پروژه‌ها، مواردی را به ما ارجاع داده و شرح خدمات مهندسی برای آن طرح تعریف می‌شود؛ ما هم شرایط خاک پروژه را به کارفرما اطلاع می‌دهیم.

    وی با بیان اینکه  در برخی استان‌ها بررسی خاک پروژه‌های ساخت مسکن در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، به آزمایشگاه مکانیک خاک ارجاع شده است گفت:  در این استان‌ها، تیم‌های کارشناسی ما بر اساس پروژه‌های فنی اقدام به ارائه خدمات می‌کنند.

    او گفت: امسال شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با تلاش جهادی که دارد تنوع ارائه خدمات خود را برای ارتقا کیفیت پروژه‌ای عمرانی در کشور افزایش خواهد داد.

    وی با بیان اینکه در حال حاضر این شرکت 690 نوع آزمایش کنترل کیفیت را در سراسر کشور ارائه می‌دهد، تصریح‌کرد: با توجه به اینکه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک یک شرکت دانش بنیان و مردم پایه بوده و با بهره‌گیری از تجهیزات منحصر به‌ فرد در کشور خدمات خود را همگام با پیشرفت تکنولوژی در دنیا ارائه می‌کند، تنوع آزمایش‌های خود را برای حضور قوی در بازارهای جدید به 750 نوع خدمت افزایش خواهد داد.

    مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با تشکر از همه مدیران و همکاران در سراسر کشور گفت: طی سال گذشته توفیقات زیادی در بخش‌های مختلف نصیب شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک شد و موفق شدیم سال بسیار خوبی را پشت‌سر بگذاریم و تمامی برنامه‌های درآمدزایی محقق و در زمینه ارتقا رفاه همکاران و همچنین انجام به‌موقع تکالیف قانونی در سراسر کشور موفق عمل کنیم.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو