مدیران خودروعصر اعتبار

تحویل هزار و ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تهران تا پایان سال

عصر ساختمان- مدیرعامل بنیاد مسکن استان تهران گفت: قیمت هر مترمربع واحد‌های نهضت ملی مسکن شهر‌های زیر ۵۰ هزار نفر تهران در سال گذشته ۹ میلیون تومان بود.

تحویل هزار و ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تهران تا پایان سال
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران مدیرعامل بنیاد مسکن استان تهران گفت: قیمت هر مترمربع واحد‌های نهضت ملی مسکن شهر‌های زیر 50 هزار نفر تهران در سال گذشته 9 میلیون تومان بود که در مجموع به حدود یک میلیارد 200 میلیون تومان می‌رسد.

    عطاءالله زمانی مظفرآبادی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت قیمت تمام شده  و متراژ پروژه های نهضت ملی مسکن که توسط بنیاد مسکن استان تهران در حال ساخت است گفت :  بنیاد  مسکن در حوزه نهضت ملی مسکن متولی شهرهای زیر 50 هزار نفر نسبت  به تامین مسکن متقاضیان اقدام کرده است.

    وی افزود:  در استان تهران  27 شهر زیر 50 هزار نفر بوده که  193هزار نفر ثبت نامی داریم که سه شرط از جمله  فرم ج، عدم دریافت تسهیلات و نداشتن  مالکیت بوده که از این تعداد  108 هزار  تایید شده اند.

    زمانی مظفر آبادی توضیح داد: 7هزار و 400 نفر هم مشمول 4شرط اصلی که از جمله سبز بودن فرم ج، عدم دریافت تسهیلات و نداشتن مالکیت و ساکن بودن تهران بودند که بنیاد مسکن هدف گذاری برای ساخت برای آنها را در دستور کار قرار گرفت.

    وی توضیح داد: در  سایت محک و جیلارد در دماوند 1420 واحد را شروع کرده ایم و در دهه حساب 100 امام هم که از 21 فروردین ماه تا 31 فروردین ماه را شامل می شود. 400 واحد  در نسیم شهر، 774 واحد اسلام شهر  ،108 واحد در سایت محک و 80 واحد شاهد شهر  را از ابتدای امسال شروع کردیم.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران توضیح داد: میانگین  هر مترمربع  قیمت مسکن در سال گذشته 9 میلیون تومان است که امسال با توجه به افزایش نرخ تورم قیمت ها بیشتر می شود که در نهایت به بیش از یک میلیارد و 200 میلیون تومان می رسد‌.

    او بیان کرد:  یک هزار و 420 واحد را به تدریج شروع کرده ایم و تا خرداد ماه 220 واحد را در محک دماوند تحویل می دهیم و هر سه ماه یک بار پروژه ها را تحویل می دهیم و تا پایان سال این تعداد را به بهره برداری خواهیم رساند‌.

    پورسعیدخلیلی