مدیران خودروعصر اعتبار

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان:

پروژه‌های مسکن مهر خوزستان تا پایان امسال تعیین‌تکلیف می‌شوند

عصر ساختمان- معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به لزوم تعیین تکلیف پروژه های مسکن مهر در سال جاری اظهار کرد: طبق برنامه‌های وزرات راه و شهرسازی مکلف شده‌ایم هر آنچه که از مسکن مهر در سطح استان باقی مانده است تا پایان سال ۱۴۰۳ تعیین تکلیف شوند.

پروژه‌های مسکن مهر خوزستان تا پایان امسال تعیین‌تکلیف می‌شوند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، میثم آذرسا با اشاره به اجرای طرح مسکن مهر در استان بیان کرد: تعهد استان در طرح مسکن مهر، ساخت 77 هزار و 327 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر بود که ساخت این واحدها در دولت نهم آغاز شد.

    معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: بخش عمده این واحدها تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شده است اما بخشی از پروژه های مسکن مهر استان مشکل حقوقی دارند.

    آذرسا با بیان اینکه تا رفع مسائل حقوقی فعالیت در برخی از پروژه‌ها امکان پذیر نیست، اظهار کرد: پروژه‌های زیر 30 درصد پیشرفت فیزیکی، در دستور کار برای خرید مستحدثات قرار گرفته‌اند و از دستور کار مسکن مهر خارج می‌شوند و همچنین پروژهای بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی با کمک دولت تکمیل و تا پایان سال جاری به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

    وی خاطرنشان کرد: با توجه به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور، قرار است بخشی از طرح‌های فاقد متقاضی مسکن مهر را پس از حل موضوعات حقوقی و قضایی به نهضت ملی تبدیل کنیم.

    پورسعیدخلیلی