مدیران خودروعصر اعتبار

افتتاح پروژه‌های اجرای طرح هادی در ۲۱ روستای گیلان

عصر ساختمان- مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با اشاره به افتتاح پروژه اجرای طرح هادی در ۲۱ روستای گیلان، گفت: این پروژه‌ها با استفاده از سهمیه قیر رایگان و هم‌افزایی مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

افتتاح پروژه‌های اجرای طرح هادی در ۲۱ روستای گیلان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، مهندس «محمد اکبرزاده» از افتتاح 5 پروژه عمرانی در شهرستان لاهیجان خبر داد و اظهار کرد: میزان هزینه‌کرد در اجرای طرح هادی روستاهای حاج سلیم‌محله، کچلام، حسن‌بکنده، نخجیرکلایه و گورندان بالغ بر 10 هزار میلیون ریال بوده است.

    وی با بیان این‌که بیش از 19 هزار و 944 مترمربع از معابر روستاها زیرسازی و آسفالت شده است،‌ افزود: این پروژه‌ها با استفاده از سهمیه قیر رایگان و هم‌افزایی مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

    مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با اشاره به اجرای طرح هادی روستاهای رضامحله و قاضی‌محله از توابع بخش کلاچای شهرستان رودسر، تصریح کرد: این پروژه به طول بیش از 3 کیلومتر با استفاده از سهمیه قیر رایگان به ارزش ریالی بالغ بر 4000 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

    این مقام مسئول با بیان این‌که طرح هادی 6 روستای شهرستان املش در هفته دولت امسال افتتاح شد، افزود: عملیات زیرسازی و اجرای آسفالت به مساحت 26 هزار و 800 مترمربع و به طول 5500 متر از محل اعتبارات استانی، هم‌افزایی و قیر رایگان بوده که 680 خانوار از اجرای طرح هادی در این روستاها بهره‌مند شدند.

    وی هم‌چنین از افتتاح اجرای طرح هادی روستایی نصیرمحله شهرستان شفت خبر داد و یادآور شد: اجرای طرح هادی در خیابان شهید باهنر در قالب عملیات زیرسازی توسط امور اجرایی و ماشین‌آلات عمرانی بنیاد مسکن گیلان و آسفالت معابر از محل قیر رایگان صورت پذیرفته است. طول مسیر 821 متر و مساحت آسفالت اجرایی شده بالغ بر 3922 مترمربع بوده است که با هزینه‌ای بالغ بر 2170 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

    اکبرزاده با اشاره به افتتاح 4 پروژه اجرای طرح هادی در شهرستان لنگرود، خاطرنشان کرد: پروژه اجرای طرح هادی در روستاهای سلوش، کولاک‌محله، پائین قاضی‌محله و کوشالشاد با اعتباری بالغ بر 730 میلیون ریال افتتاح و مساحت 22 هزار مترمربع از معابر این روستاها زیرسازی و آسفالت شده است.

    وی با بیان این‌که پروژه‌های بنیاد مسکن شهرستان آستارا نیز در هفته دولت امسال به بهره‌برداری رسید، گفت: طرح‌های بنیاد مسکن در 3 روستای چلوند، ویرمونی و عباس‌آباد به بهره‌برداری رسید.

    مدیرکل بنیاد مسکن گیلان یادآور شد: این پروژه‌ها شامل پیاده‌روسازی، جدول کانیو، زیرسازی و آسفالت معابر روستاهای مذکور می‌باشد که برای این منظور نیز در مجموع 13 میلیارد ریال هزینه شده است. قطعاً پروژه‌های عمرانی بنیاد مسکن در سایر روستاهای بخش مرکزی و لوندویل شهرستان آستارا تداوم دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار