مدیران خودروعصر اعتبار

شهردار آبعلی:

هزینه پروژه‌های عمرانی در آبعلی بیش از سایر نقاط استان تهران است

عصر ساختمان- شهردار آبعلی گفت: هزینه پروژه‌های عمرانی در آبعلی بیش از سایر نقاط استان تهران است و باید به این امر در بودجه‌ریزی‌ها توجه شود.

هزینه پروژه‌های عمرانی در آبعلی بیش از سایر نقاط استان تهران است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، ایرج زاهدی در مورد وضع فعالیت‌های عمرانی در شهر آبعلی اظهار داشت: شهر آبعلی با برخورداری از موقعیت جغرافیایی خاص، از ساختاری کوهستانی برخوردار بوده و آخرین شهر تهران در خط مرزی با شمال کشور است.

    شهردار آبعلی تصریح کرد: شهر آبعلی به خاطر بافت جغرافیایی خاصی که دارد، ازلحاظ موقعیت توپوگرافی در شهرستان و استان تهران، بهترین شاخص‌های آب‌وهوایی را داراست.

    زاهدی با تأکید بر اینکه در فصول سرد سال در آبعلی سرمای شدیدتری داریم، اضافه کرد: به خاطر شرایط آب‌وهوایی خاص، فصل عمرانی در این شهر از توابع رودهن، ساختاری محدود دارد.

    شهردار آبعلی با اشاره به اینکه بر اساس همین سیاست شهرداری و عوامل ذی‌ربط ما تلاش کردند تا پروژه‌هایی که برای مجموعه شهرداری تعریف می‌شود، را در نیمه اول سال استارت بزنند، افزود: 6 ماه اول هر سال زمان اوج فعالیت‌های عمرانی شهرداری آبعلی است.

    زاهدی با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی کشوری متأسفانه دیر به شهرداری ابلاغ می‌شود، اضافه کرد: این مانع باعث شده تا در بحث کیفیت نتوانیم دقت بیشتری روی برخی مسائل پروژه‌ها داشته باشیم؛ اما دقت لازم را در مباحث فنی و شهرسازی انجام می‌دهیم.

    شهردار آبعلی با تأکید بر اینکه ساختار جغرافیایی آبعلی عمر فعالیت‌های عمرانی را در این شهر کوتاه کرده است، تصریح کرد: در برخی مواقع، سرما در شهر آبعلی زیر منفی سه درجه می‌رسد و در فصول سرد، آبعلی یکی از سردترین شهرها در استان تهران و حتی کشور است.

    زاهدی با اشاره به اینکه اجرای پروژه‌های مختلف را در شهر آبعلی متناسب با شرایط آب‌وهوایی منطقه انجام می‌دهیم، اضافه کرد: این‌گونه عملیات عمرانی نیازمند برخورداری از هزینه‌های بیشتر است.

    شهردار آبعلی با بیان اینکه این قبیل هزینه‌های بالا محدود شدن فعالیت‌های عمرانی را در شهر آبعلی به همراه دارد، اظهار داشت: در بحث آسفالت، باید از بهترین کیفیت استفاده و بتوانیم بحث سایش و سرمایش آن را کنترل کنیم تا عمر طولانی‌تری داشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو