مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل کمیته امداد مازندران:

۱۴ هزار مددجوی کمیته امداد مازندران مسکن مناسب ندارند

عصر ساختمان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران گفت: ۴ هزار خانوار مددجوی کمیته امداد در استان فاقد مسکن و بیش از ۱۰ هزار مددجو نیز مسکن نامناسب دارند.

۱۴ هزار مددجوی کمیته امداد مازندران مسکن مناسب ندارند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، تیمور طهماسب‌پور در حاشیه مراسم افتتاح از خانه محرومان بابلسر اظهار کرد: 70 هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد استان هستند که از این تعداد 61 درصد جمعیت زیرپوشش را زنان تشکیل می‌دهند.

    وی با بیان اینکه از 70 هزار خانوار زیرپوشش 123 هزار نفر یا به عبارتی 69 درصد از جمعیت را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: از این تعداد نیز 13 درصد زنان مطلقه هستند.

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران با انتقاد از اجرای طرح طلاق توافقی، تصریح کرد: از زمان اجرای طرح توافقی شاهد افزایش آمار طلاق در سطح استان بودیم به طوری که بعد از اجرای این طرح درصد طلاق افراد زیرپوشش از پنج درصد به 13 درصد افزایش یافت که امیدواریم مجلس نسبت به اصلاح قانون طلاق توافقی اقدام کند.

    این مسؤول با اشاره به 60 هزار خانوار مستمری‌بگیر و 10 هزار و 500 دانش‌آموز و دانشجو زیرپوشش در استان، ادامه داد: در سال گذشته 5 هزار و 680 مورد طرح خوداشتغالی اجرا و 74میلیارد تومان تسهیلات ارزان‌قیمت به خانواده‌ها واگذار شد.

    طهماسب‌پور با اعلام اینکه در سال گذشته 408 واحد مسکونی با کمک خیران و مسؤولان احداث کردیم و در اختیار خانواده‌ها قرار دادیم، افزود: امسال نیز در فاز نخست 240 واحد را با همکاری بسیج سازندگی کلنگ‌زنی کردیم که در حال حاضر همکاران در بسیج سازندگی مشغول فعالیت و احداث واحدها هستند.

    وی با بیان اینکه در بابلسر با توجه و مساعدت فرماندار شهرستان و جمعی از خیران قرار است پنج واحد مسکونی برای مددجویان زیرپوشش کلنگ‌زنی و احداث شود، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌کنیم امسال 400 واحد مسکونی محرومان را احداث و در اختیار خانواده‌ها قرار دهیم.

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران در پایان با اعلام اینکه 4 هزار خانوار مددجوی فاقد مسکن و بیش از 10 هزار مددجو نیز مسکن نامناسب دارند، گفت: براساس آخرین آمار به دست آمده در طوفان اخیر بیش از 10 واحد مسکونی افراد زیرپوشش صد در صد تخریب شد و پیش‌بینی می‌شود در این بخش شاهد خسارت حداقل 5 میلیارد تومانی به مسکن مددجویان باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو