مدیران خودروعصر اعتبار

بهره‌برداری از ۱۶۷ پروژه عمرانی در منطقه ۱۳ به‌زودی

عصر ساختمان- شهردار منطقه ۱۳ با اعلام این که ۱۶۷ پروژه شهری در منطقه داریم که در مرحله تکمیل و بهره برداری است گفت: بخشی از این طرح ها تکمیل شده و برخی دیگر پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی داشته و در این راستا تلاش خود را خواهیم کرد که این پروژه ها به زودی به بهره برداری برسد.

بهره‌برداری از ۱۶۷ پروژه عمرانی در منطقه ۱۳ به‌زودی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، هادی ذاکری ، شهردار منطقه 13 با اشاره به اجرای ده ها پروژه شهری به  منظور برخورداری از فضای زیست شهری استاندارد و مجموعه خدمات شهری و رفع محرومیت‌ها و کاستی‌ها  و همچنین  پاسخگویی به نیازهای شهر و شهروندان منطقه گفت: به زودی  167 پروژه ترافیکی، حمل و نقل، فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و خدماتی با حضورشهردار تهران افتتاح و به  بهره‌برداری می‌رسد.

    وی  با اشاره به پیشرفت بیش از 90 درصدی اکثر پروژه های مهم منطقه 13 گفت : 2 سرای محله زینبیه و حافظیه، موزه شهدای بهمن، مسجد باب المراد و مسجد علی اکبر، حسینه شهدای کردستان و سه زمین چمن مصنوعی از جمله پروژه های مهم  اجتماعی و فرهنگی منطقه 13 به شمار می آیند.

    شهردار منطقه13 همچنین از افزایش فضای سبز منطقه خبر داد و گفت: در برنامه مشترک با مجموعه پادگان نیروی هوایی دو هکتار فضای سبز در انتهای خیابان پنجم در اختیار شهروندان قرار می گیرد، همچنین مجموعه جوراب بافی نیز به عنوان مجموعه فضای سبز در حال آماده سازی است.وی  با اشاره به پروژه مهم ترافیکی منطقه 13 اذعان کرد: احداث پایانه شهید کلاهدوز در نزدیکی میدان شهید کلاهدوز و احداث کنارگذر خیابان پیروزی به متراژ 700 متر از پروژه های مهم است که در حال حاضر آماده  بهره برداری است.

    ذاکری همچنین گفت: نورپردازی و زیباسازی خیابان پیروزی به عنوان مهم ترین خیابان منطقه و نیز احداث کانال انتقال آب در این خیابان، احداث زیر مخزنی در خیابان پیروزی، ترسیم نقاشی دیواری ،نورپردازی مساجد ، از دیگر  اقدامات مهم در حوزه خدمات شهری  به شمار می آید.

    وی همچنین با اعلام این که بوستان سرخه حصار یکی از بوستان‌های بزرگ شهر تهران است که در منطقه 13 واقع شده، ادامه داد: اقدامات عمرانی از جمله نصب آلاچیق و جاده سازی و دیوار سازی در این بوستان صورت گرفته است و همچنین 15 مخزن روباز جهت ذخیره آب و 4 مخزن سرپوشیده از جمله اقدامات مهم در این بوستان بوده است.

    بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 13 ، ذاکری در ادامه  با بیان این که احداث پیاده راه سلامت به طول دو کیلومتر در این بوستان انجام شده است؛خاطر نشان  کرد: از طریق این پیاده راه امکانات ورزشی  مهیا شده است و هم چنین مزرعه گیاهان دارویی و پارک ترافیک در بوستان سرخه حصار صورت گرفته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو