مدیران خودروعصر اعتبار

فرمانده انتظامی املش خبر داد:

دستگیری حفاران غیر مجاز آثار باستانی در املش

عصر ساختمان- فرمانده انتظامی املش از دستگیری ۹ نفر از حفاران غیرمجاز آثار باستانی در این شهرستان خبر داد.

دستگیری حفاران غیر مجاز آثار باستانی در املش
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، احمد وکیل صادقی پیش از ظهر امروز در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت تعدادی از افراد در یک روستای ییلاقی املش اظهار کرد: ماموران انتظامی املش به منظور بررسی موضوع مذکور در محل حاضر شدند.

    وی از دستگیری 9 نفر حین حفاری غیر مجاز در املش خبر داد و افزود: یک دستگاه گنج‌یاب با متعلقات و ابزار وسایل حفاری از متهمان مذکور کشف شده است.

    وکیل صادقی متذکر شد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

    *کشته شدن یک نفر در تصادف محور فومن ـ ضیابر

    فرمانده پلیس راه گیلان نیز در جلسه مذکور گفت: ساعت دو بامداد امروز یک دستگاه سواری پراید در محور فومن ـ ضیابر با یک دستگاه وانت نیسان تصادف کرد.

    مهیار رستگار به مجروح شدن چهار نفر از سرنشینان خودروی وانت نیسان اشاره کرد و افزود: در مجموع هفت نفر در تصادف مذکور مجروح شدند و یک نفر به دلیل شدت جراحت وارد شده در بیمارستان جان باخته است.

    وی با بیان اینکه چهار نفر از مجروحان تصادف مذکور از شرایط جسمی مناسبی برخوردار هستند، تصریح کرد: دو نفر در بیمارستان زیر نظر پزشک هستند.

    این مسؤول، خواستار رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با حفظ سرعت مطمئنه در جاده‌های گیلان شد و بیان کرد: رانندگان به منظور جلوگیری از حوادث رانندگی از عجله و شتاب‌زدگی خودداری کنند.

    فرمانده پلیس راه گیلان در ادامه با بیان اینکه ماموران گشت پاسگاه رشت ـ قزوین حین انجام وظیفه برخورد با تخلفات در محور سراوان به فومن یک دستگاه سواری پراید را به دلیل سرعت غیرمجاز متوقف کردند.

    رستگار به ارتکاب 153 فقره تخلف توسط خودروی مذکور اشاره کرد و یادآور شد: خودروی متخلف 49 میلیون و 600 هزار ریال جریمه پرداخت نشده در پرونده خود دارد.

    وی با اشاره به اینکه خودرو برای سیر مراحل قانونی و تسویه‌حساب تخلفات معوق به پارکینگ منتقل شده است، خاطرنشان کرد: رانندگان با پرداخت به‌موقع جریمه از تشدید مقدار جریمه جلوگیری کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار