مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس آموزش و پرورش چاروسا مطرح کرد:

اهدای ۳ مدرسه پیش ساخته به آموزش و پرورش چاروسا

عصر ساختمان- رئیس آموزش و پرورش چاروسا گفت: سه مدرسه پیش ساخته به آموزش و پرورش چاروسا اهدا شد.

اهدای ۳ مدرسه پیش ساخته به آموزش و پرورش چاروسا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، محمد شکوهی صبح امروز در جمع خبرنگاران با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان و شهدا و جانبازان است و باید این رشادت‌ها را به نسل آینده منتقل کرد.

    رئیس آموزش و پرورش چاروسا بیان کرد: در این هشت سال، ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی در پای پرچم برافراشته ی اسلام و قرآن جان فشانی کردند و هرچند تمام دنیا دست به دست هم داده بودند تا این نظام مقدس و نوپا را سرنگون کنند ولی در نهایت شکست خوردند.

    وی با بیان اینکه در سال گذشته مشکل فضای آموزشی در سطح چاروسا وجود داشت افزود: با کمک و حمایت مدیرکل نوسازی مدارس فضای جدید آموزش و پرورش چاروسا تغییر کرد و به مکانی بهتر در سال تحصیلی جدید تغییر نمود که کارکنان نسبت به این امر ابراز خوشحالی کردند.

    شکوهی به فضای آموزشی روستای محروم چاروسا اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از عمده مشکلاتی که در سطح چاروسا وجود دارد مدارسی هستند که در روستاها فرسوده و قدیمی شدند که نیاز به بازسازی دارد که در شهریور ماه امسال با حضور خیرین، نماینده مردم شهرستان و مدیرکل نوسازی مدارس کلنگ ساخت خوابگاه شبانه روزی در قلعه رئیسی به زمین زده شد که کمک شایانی به دانش آموزان روستای اطراف می کند.

    رئیس آموزش و پرورش از اهداء سه مدرسه پیش ساخته به روستای چاروسا اشاره و یادآور شد: با حمایت و کمک نماینده مردم شهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و خیرین سه مدرسه پیش ساخته به روستاهای محروم چاروسا اختصاص و ارسال شد که یکی از این مدارس در اولین فرصت به روستای دور افتاده مهتاب ارسال می‌شود.

    وی تبیین کرد: در جهت ساخت و اختصاص مدارس پیش ساخته نماینده محترم شهرستان کهگیلویه در مجلس کمک و حمایت فراوانی با آموزش و پرورش داشتند که جا دارد از زحمات این نماینده تقدیر و تشکر کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار