مدیران خودروعصر اعتبار

با اعتباری حدود ۵۰ میلیارد ریال صورت گرفت

بهره‌برداری از ۱۲ پروژه عمرانی شهرداری اقلید

عصر ساختمان- ۱۲ پروژه عمرانی شهرداری اقلید با اعتباری بالغ‌بر ۴۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال امروز با حضور مسؤولان شهرستانی در این شهر به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از ۱۲ پروژه عمرانی شهرداری اقلید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، بعدازظهر امروز 12 پروژه عمرانی بااعتباری بالغ‌بر 48 میلیارد و 800 میلیون ریال با حضور امام‌جمعه، فرماندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، مسؤولان شهرستانی، خانواده شهدا و مردم در شهر اقلید به بهره‌برداری رسید.

    شهردار اقلید در آیین افتتاح پارک محلی حسین‌آباد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: خدماتی که در سایه نظام جمهوری اسلامی ایران در سطح شهرها و روستاهای کشور صورت می‌گیرد، از برکت خون شهدا و ایثار و فداکاری افرادی است که از جان و مال خود گذشتند تا امروز ما در آسایش و امنیت زندگی کنیم.

    احمد علایی به دستاوردهای قابل‌توجه و مؤثر نظام جمهوری اسلامی و انقلاب در ایران اشاره و عنوان کرد: اگر سایه اسلام و نظام اسلامی بر کشور حاکم نبود، هیچ‌گاه شاهد چنین پیشرفت‌ها و خدماتی نبودیم.

    وی خدمت به مردم را وظیفه و سعادتی بزرگ برای مسؤولان خواند و از تلاش شهرداری، شورا و کارکنان آن در راستای عمران و آبادانی هرچه بیشتر شهر اقلید سخن گفت.

    علایی بابیان اینکه امروز 12 پروژه عمرانی شهرداری اقلید به بهره‌برداری می‌رسد، از اجرای طرح‌های مختلف و افتتاح آنها در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: پارک محله‌ای حسین‌آباد در مساحت 20 هزار مترمربع و با اعتباری بالغ‌بر 450 میلیون تومان احداث شده است که تکمیل و تجهیز آن در برنامه شهرداری قرار دارد.

    شهردار اقلید در پایان سخنان خود با اشاره به درخواست مردم حسین‌آباد در زمینه احداث بخش‌های فرهنگی، ورزشی، نمازخانه و... در این پارک و نیز آسفالت خیابان‌های این محله بر برنامه‌های آینده شهرداری در توسعه، تکمیل و تجهیز این پارک تأکید و تصریح کرد: در صورت همکاری و خودیاری مردم در کمترین فاصله زمانی این کار اجرا خواهد شد.

    به گزارش فارس، بلوار آیت‌الله شیخ محسنی به طول یک‌هزار و 300 و عرض 15 متر، خیابان جمهوری اسلامی (قزل‌آباد) به طول 700 و عرض 20 متر، بلوار بابا عبدالله به طول 550 و عرض 25 متر، خیابان چال باباشاه به طول 800 و عرض 20 متر، میدان استاندارد به مساحت 3 هزار و 700 مترمربع، فاز نخست بلوار هنر به طول 150 و عرض 20، پارک حسین‌آباد به مساحت 20 هزار مترمربع، پارک حاشیه‌ای بهارستان به مساحت 3 هزار و 500 مترمربع، بهسازی خیابان‌های سیدالشهدا، شهید مصطفی خمینی، شریعتی، حافظ و ساحلی به مساحت 6 هزار و 500 مترمربع، پارکینگ‌های عمومی بهشت فاطمیه (س)، چراغی‌ها، بازار روز و خیابان انقلاب به مساحت 20 هزار مترمربع و نیز ساختمان جدید شورای اسلامی شهر ازجمله پروژه‌هایی بود که امروز به همت شهرداری و شورای اسلامی اقلید به بهره‌برداری رسید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار